Tråd: Bare Egil
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-08, 22:59   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare Egil

Jeg har definitivt en historie å dele om Egil Hegerberg. Jeg er ikke sikker på om den egner seg på trykk, men jeg prøver meg. Det er en forutsetning at dere vet hvordan skjegget hans ser ut.

Jeg var 19 år (veldig ung, altså) og hadde akkurat begynt å studere. Jeg var med i en studentgruppe som arrangerte konserter og vi hadde booket Gartnerlosjen. De hadde klart å få med i raideren sin at de skulle spise middag på ordentlig restaurant. Så jeg har med meg hele Gartnerlosjen på restaurant av den litt finere typen. Jeg er "på jobb" og nesten helt edru. Det samme kan ikke sies om bandmedlemmene. Mot slutten av måltidet napper Egil Hegerberg ut en del hår av skjegget sitt og danderer dem utover bordet hvorpå han høylydt påkaller kelnerens oppmerksomhet (og dermed også resten av restaurantgjestene). "Kelner, kelner ...... det er kjønnshår på bordet vårt!"

Jeg hadde mest lyst til å forsvinne under bordet. Isteden betalte jeg regningen og fikk med meg hele gjengen ut. Konserten ble forøvrig helt fantastisk.