Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-08, 12:44   #89
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vogn til nesten-skole-unger?!

Jeg har ikke sett mange 5-6 åringer i vogn (og jeg er NORD trønder )
Hannah blir 3 til høsten, og har vel ikke brukt vogn på sikkert ett år. Men det har jo med behov å gjøre også. Nå går hun t/r bhg, eller står på ståbrett innimellom.

MEN. Vi skal til Danmark i sommer. Og da skal vi på en del "utflukter" har vi tenkt. Og da vurderer jeg faktisk en Quinny Zapp. Ikke bare fordi hun blir sliten, en også fordi det føles litt trygt å ha henne i vogn når det er mye folk rundt.

Men jeg vet jo godt hun kan gå. De går jo turer på over 1 time t/r i barnehagen uten problemer.

Men om vi skulle til syden tror jeg nesten ikke jeg hadde tatt med vogn. Jeg ser ikke for meg at det vil være noe vi får bruk for. Men vi er jo alle forskjellig

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat