Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-06, 12:38   #19
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Masseprodusert julebrev?

Jeg har skrevet slike julebrev med stor vekt på bilder fra året som har gått i flere år. Jeg har ikke kapasistet før jul til å skrive helt personlig til alle.

Men det er en utfordring å ikke skrive for kjedelig eller skrytete, og få en riktig balanse mellom skryt og syt. Jeg synes det blir helt feil om det skal bli tatt ille opp om man skryter litt av smårollingene som utvikler seg, eller om jeg f.eks må passe meg for å nevne at jeg ble lagt inn på sykehus med en alvorlig sykdom, fordi noen ikke liker å høre syt om sykdom.

Alle har sin stil, og jeg prøver å være tolerant både med de som skriver fryktelig lange og omstendelige brev og de som sender helt upersonlige nissekort med God Jul og Godt Nyttår. Det viktigste er jo tanken, og jeg synes det er viktig å respektere folk for det de er, og at de faktisk har brydd seg om å sende meg noe i det hele tatt.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat