Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-08, 16:12   #2
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klesstørrelser

Det var en god idè, for det er jammen stor forskjell ja..

Jeg har måttet fornye hele garderoben i sommer, og dermed har det blitt mange rimelige basisplagg.. Jeg har funnet ut at Cubus har romslige størrelser i underdeler, og er små i størrelsen på overdelene.. (De lager hvertfall ikke overdeler for oss som er velutrustet). Lindex har ganske normale buksestørrelser tror jeg, men der er overdelene stort sett store i størrelsen, så jeg føler meg nesten lita og nett der jeg prøver klær..

HM er et kapittel for seg selv. Jeg fikk ikke igjen en cardigan i str XL, men singlettene jeg handlet i str L, var for store, selv etter en tur i trommelen..

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat