Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-08, 23:39   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammeldags speilreflekskamera

Jeg har et flottandes og den gang ganske dyrt Nikon speilreflekskamera liggende. Det har også en flottandes og den gang vel så dyr telelinse som bare samler støv. Hallo, jeg tar ikke "analoge" bilder lenger, når jeg kan leke som jeg sjøl vil med vårt nye, fancy digitale speilreflekskamera, liksom.

Uansett. Det er jo trist at dette utstyret bare ligger og slenger. Er det noen av dere som veit om det finnes "fanatikere" som sverger til gammeldags fotografering, så det er et marked å få solgt dette på, eller hører slike fanatikere bare film og ficiton til?