Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-06, 21:24   #12
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.638
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problemer med Mac

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Slik jeg bruker tastekombinasjonen så fungerer den helt likt.

Idag må jeg visst skjerpe meg, dårlig med forklaringene mine her i dag - ynnskjyll! Det jeg mente var at det fungerer ikke VED BILDEKOPIERING. I Windows kunne jeg markere bildet med musen, klikke Ctrl+C og bare dumpe det med Ctrl+V der jeg ville ha det. Via clipboard. Det funker IKKE i Mac som presisert over.

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Når du skal legge inn bilder i forumet, eller på nettet så er det bildeadressen du trenger å ha tak i. Den finner jeg ved å høyreklikke og velge "kopier bildeadresse", så setter jeg bildet inn i forumet ved hjelp av denne: .

Aha! Der lærte jeg noe nytt! Har ikke brukt "kopier bildeadresse", bare "kopier bilde". Og det går ikke.
-tasten har jeg aldri brukt!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat