Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-06, 19:49   #2
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julekort med bilder av barna

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg må bare mase enda mer. Jeg skjønner altså godt at venner (kanskje særlig de som ikke har barn selv) kan synes det er totalt uinteressant med barnebildejulekort. Det er en grei sak. Men hva så, liksom? Da kan de jo bare hive kortet.

Jeg husker noen på NM som hadde en bekjent som erklærte at vedkommende skulle ha seg "frabedt" å få julekort med bilder av barn på, for det var h*n absolutt ikke interessert i. Ærlig talt, hva er det for noe? Kravspesifikasjon på julekortmotiv? Jeg holdt på å dette av stolen. Jeg vurderte sterkt å sende ut en alvorlig melding til alle jeg kjenner om at jeg vil ha meg frabedt å få julekort med engler på, da jeg ikke er katolikk, og at jeg dessuten ikke vil ha nisser, som jeg er totalt uinteressert i.

Veldig gode poenger, Skilpadda! Morsomme også.

Jeg lager collage med forskjellige bilder, og sender dem til en engere krets av venner og familie. Vi bor ganske langt unna mange av dem, og jeg vet de setter pris på å få bilder. På samme måte som jeg synes det er koselig å få julekort med bilder av barna til mine venner og slektninger.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat