Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-08, 14:43   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 182
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store treningsklærtråden

Jeg har kjøpt ny treningsbukse i dag. Sånn tight som går til like under kneet. Det var salg på SuperG (Gamle G-sport). Og 99 kroner for en treningsbukse var helt levelig ..... jeg synes vanligvis at slikt er så dyrt.

Like over nyttår investerte jeg i en ordentlig treningsbh. Det var dyrt (ca 600 kroner), men var virkelig verdt pengene. Jeg er en 80F, men med denne sitter puppene allikevel helt på plass selv om jeg hopper. Kjøpte på den lille undertøysbutikken på Oslo City som er ved utgangen til Stenersensgate (husker ikke hva den heter og gidder ikke å slå opp akurat nå.)