Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-06, 17:21   #6
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekort med bilder av barna

Jeg synes det er koselig å få julekort uansett, men de aller fineste er de som i tillegg til bilder har skrevet litt mer personlig om hva som er nytt siden sist jul. For noen av dem hører jeg kun fra denne gangen, eller noen få andre ganger i året. Synes også det er kjempekoselig å se fine bilder av søte barn som har vokst siden sist.

Selv sender jeg ut ganske mye kort, eller julebrev. Som regel laget som en liten 4 siders trykksak med masse bilder fra hele året. De siste åra har jeg kun giddet å bruke frimerker på de jeg får kort av i postkassen av selv, i tillegg til gamle bestemødre og nær familie, og heller sende det som pdf på mail til resten. Får også noen elektroniske julebrev/kort. Og de personlige printer jeg ut og henger opp sammen med de andre kortene. Alle på et langt sølvbånd som henger i gangen og er veldig fin julepynt.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat