Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-06, 17:15   #4
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.204
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekort med bilder av barna

Jeg synes det er veldig hyggelig å få bilder av bekjentes og familiemedlemmers barn på julekortet, og har heller ingen "sperrer" på hvem jeg sender slike bilder til. (Nå sender vi ganske få julekort, men jeg ville gjort det uansett hvor mange.) Hvis folk synes bildet er teit og kjedelig, så kan de bare la være å studere det. Et gjennomsnittlig nisse- eller englekort er ikke akkurat verdens mest interessante, det heller!

Jeg er selvsagt helt enig i at det er mye hyggeligere med en personlig hilsen og et lite "brev" enn med bare "God jul". Aller helst vil jeg ha både bilde og personlig brev.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat