Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-08, 18:24   #22
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken solkrem og aftersun bruker du?

Jeg bruker Cliniderm. Rett og slett fordi det er den jeg har og den funker. Jeg er superkritisk til ungenes solkremer, men meg selv smører jeg nesten hva som helst på, så lenge det ikke er sånn feit skokrem-aktig greie. Det er ekkelt. Cliniderm er akkurat passe rennende og lukter ok. Noen solkremlukter blir jeg kvalm av.

After-sun bruker jeg ikke. Jeg tror (men vet ikke) at det bare er et pr-stunt fra produsentens side. Kan man ikke like gjerne bruke vanlig body lotion? Det gjør jeg. Poenget må vel være fuktighet?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat