Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-08, 23:52   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tusenfryd to dager, hvor kan vi bo?

Hvis Tusenfryd er hovedmålet i disse to dagene hadde jeg brukt Ski Thon hotel, det er kun 5-10 minutters kjøring unna, det går buss også. Det er en liten lekeplass i gågata et minutt bortenfor hotellet og kjøpesenteret, hotellet har egen bar/cafe med uteservering pluss Egon. Er det varmt i været kan dere dra på Breivollstranda noen minutter unna før eller etter, det er heller ikke langt til Ingierstrand. I Ski er det kinosenter og bowling rett rundt hjørnet fra hotellet. Det er ca 15 minutters kjøring til Drøbak med gallerier, akvariet, badeparket etc. I Ski har du også svært god togforbindelse til Oslo.
Og dere kan ta dere en kaffe med meg, mannen og barna.
Det er godt mulig det finnes hytter i området til leie, men kanskje ikke for kun 2 dager, søk på aktuelle hytteleiesider, da er Ås/Vinterbro, deler av Nesodden, Siggerud, Drøbak, Son, Oppegård, Vestby og Ytre Enebakk områder som ikke ligger avskrekkende langt unna.

Gutt 2002 og jente 2005

Sist redigert av Lykken : 09-06-08 kl 00:04.
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat