Tråd: "Barnepizza"
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-08, 18:33   #19
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Barnepizza"

Jeg vil bare si at det jeg er helt UENIG med BonusMor i er den litt lettvinte "barn blir kresne fordi de får velge og vrake"-lettvintheten.

Men jeg er helt ENIG i at det er rart å sette UTELUKKENDE fisk og grønt og deiligheter på voksenbordet og pizza og pølser på barnebordet. Det syns jeg er helt idiotisk, faktisk.

Det er hyggelig å ha pizza og pøser OGSÅ på menyen når det er unger invitert (og ikke bare bacalao, som noen nevnte), men jeg er helt imot å signalisere - veldig høyt og tydelig - at "SÅNN mat "skal" barn like, men ikke SÅNN". Å hente mat spesielt fra voksenbordet til de merkelige ungene som liker grønnsaker, det syns jeg er unødvendig.

Man trenger ikke trumfe noenting som helst, men tilby variert og forskjellig, sånn at det er like naturlig å gumle agurk som pølser.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat