Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-06, 18:45   #5
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av muskat, her.

Godeste Jan Thomas sa at man kanskje ikke burde bruke det hver dag, men før man skal i et viktig møte og sånn, for å se litt freshere ut. Og så er det så effektivt at man formelig kan høre at posene trekker seg sammen, skvisj, mente han. Og da ble jeg jo nysgjerrig på om det virkelig er så effektivt som han skal ha det til.

Hadde jeg hatt en tube Alcos-Anal i skuffen så hadde jeg helt sikkert prøvd bare for å sjekke effekten. Men det er litt drøyt å gå til anskaffelse av hemmoroidekrem bare for å teste.

Han vet nok hva han snakker om, om han er den jeg tror, mistenker jeg at han bruker det i hele ansiktet.

Er jo ikke dyre greier da, om man vil prøve det.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat