Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-08, 20:50   #9
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når barnehagen samler inn penger ...

Dæven, det var litt i overkant Min erfaring er at hvis man vil ha endret på noe så må man regne med å stille opp selv (hvilket betyr at jeg i år er leder av idrettslagets trimgruppe og FAU-medlem med ansvar for å arrangere 17. mai neste år).

Jeg kan fortelle hva vi gjør hos oss:
felles koldbord, alle tar meg seg mat og setter på fellesbord. I.o.m at vi har et internasjonalt miljø i barnehagen blir det mye spennende å smake på. De som har barn som begynner på skolen stiller i tillegg med kake.
Grilling har man hatt tidligere år men det er nå ute. Det har tatt lang tid å få slukket grillen, alle kan ikke grille på samme grill (pga maten) og det er rett og slett farlig med mange barn løpende rundt og varme griller.

I år bad barnehagen oss foreldre om vi kunne stille med smågevinster som kunne loddes ut, så ble det solgt lodd: 5 loddbøker a 5 kroner per lodd. alt ble solgt: 2500 netto gevinst til barnehagen. I tillegg hadde barna lagd noe smågreier som ble solgt. Priser fra 20 til 50. De hadde også tatt 4 bilder av hver avdeling som ble solgt for 50 per stk (skrevet ut på vanlig papir). Dette er en barnehage med rundt 45 barn.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat