Tråd: Mary Kay
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-08, 17:56   #3
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mary Kay

Noen kaller det kurs, jeg velger å kalle det homeparty. Det ble holdt hjemme hos en venninne av meg, og det var en ekstern som kom for å selge produktene sine, og vertinnen fikk rabatter avhengig av hvor mye vi kjøpte. Det er ikke mye som skiller det fra andre homeparties jeg har vært hos.

Og ja, jeg reagerer også på hvordan det markedsføres, og det at man får pengene igjen var i hvert fall ikke noe som konsulenten som var hos min venninne valgte å legge stor vekt på. Ei heller da hun ringte og maste og maste på at jeg skulle kjøpe mer. Det eneste hun kommenterte var faktisk det du tydligvis er drillet på også, at man aaaaldri reagerer på MK sine produkter. Yeah right, fortell det til øyelokkene mine som var hovne av eksem, eller kinnene mine som måtte ha behandling med kortisonsalve.