Tråd: Reborndukker
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-08, 13:09   #41
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reborndukker

Jeg har ikke sansen, men jeg har ikke sansen for så mye annet som folk har som pynt heller. (Vi har sikkert andre ting hos oss som mange andre ikke har sansen for også, det spiller liksom ikke så stor rolle.) Jeg synes ikke disse dukkene er noe "verre" enn med f.eks. gammeldagse porselensdukker; begge deler kan jeg se at er godt håndverk og fint laget, og jeg kan forstå at man kan like dem og synes de er vakre, men jeg har ikke sansen selv.

(Hadde jeg hatt et barn som ønsket seg noe slikt, ville jeg vel vurdert det på lik linje med andre ønsker. Barn kan da godt få ting selv om foreldrene deres ikke deler smaken deres.)