Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-06, 10:15   #2
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julekort med bilder av barna

Jeg har det faktisk helt omvendt. Synes det er kjempekoselig å få julekort med bilder av ungene (og gjerne foreldrene også).
Sender en ca 60-70 julekort selv (med bilde av ungene. ), og synes faktisk desember er den kjekkeste måneden å gå til postkassen for å hente posten.

Nå sender vi julekort til venner som vi treffer veldig ofte også, så da blir det stort sett bare ferdig trykket tekst. Men til de som bor andre plasser, og som vi kanskje ikke ser og snakker så ofte med så skriver jeg litt mer på i tillegg til den trykte teksten.
Vel mulig det er noen som ikke liker dette, men vi får jo slike julekort selv av de fleste vi sender til, så da regner jeg med at det er ok for mottaker også.