Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-08, 10:40   #15
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken ferieform?

Våre beste ferier har vært når vi har leid hus i utlandet sammen med venner og familie. Synes det er hyggelig å feriere sammen med andre. Det å ha ett hus/villa med høy standard med alle fasiliteter og god plass gjør alt mer smidig ift. bo tett med andre.

Før vi fikk barn ferierte samboer og jeg som regel på hotell i utlandet. Det er en ferieform som ikke frister nå med tre små barn. Det er veldig greit å kunne ordne seg selv.

Telt/camping har jeg ingen erfaring med, mens hytteliv ved sjøen var noe jeg vokste opp med. Familien min har ett flott sted, men dessverre er det ikke spesielt barnevennlig, da tomten domineres av glattskurte svaberg, stup og klipper. Venter nok noen år før vi booker oss inn på en lengre ferie der, tenker jeg.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat