Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-08, 03:15   #1
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Barn og solarium

Jeg er i utgangspunktet skeptisk jeg også, derfor sa jeg at det ble med de 6 minuttene. trodde han skulle synes det var varmt og ikke ville mer, men han synes det var godt.

Har ikke tatt så mye solarium selv eller, Har tatt sol før vi har reist til syden (4 ganger) og en gang utenom det, så jeg har bare vært brun 5 ganger i hele mitt liv, i sola ute blir jeg bare rød. aldri brun. stort sett er jeg bare bleik. Min datter er likedan. Hun har vel bare vært ordentlig brun en gang og det var i fjor etter hun prøvde spray tan da vi var i syden Guttene blir ikke noe særlig brune de eller, selv om de nesten bor ute om sommeren.

Vi er en bleik familie.

Sist redigert av Mor til 4 : 21-05-08 kl 03:23.
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat