Tråd: Hybridsykkel
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-08, 13:27   #19
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hybridsykkel

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nei den er ikke kjempe god på grus..
Men her er det kun små partier med grus og det fungerer greit. Må vurdere ting opp mot hverandre.

Kanskje jeg skal ha en annen sykkel stå fast nede ved hovedveien, så kan jeg bruke en annen sykkel ned dit? Neida, jeg overlever enn så lenge, men utfra de rådene jeg fikk, virket det som om dette var den optimale sykkelen for mitt bruk liksom. Men, kommer nok til å beholde den uansett om jeg kjøper en annen!

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Så var det store spørsmålet: Hvor kjøper jeg en billig og god hybridsykkel?
Og billig bør defineres fra et student-ståsted


G-sport pleier å ha bra tilbud i disse tider (Men, som sagt bor vi på landet, og vi har ikke flust i utvalg av sportsbutikker her heller )

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat