Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 22-07-22 kl 09:47 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
Fredag, og klar for helg kjenner jeg.
Første jobbuke etter ferien er snart unnagjort. Vært en lang uke syns jeg.
Postet 22-07-22 kl 10:03 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Samme her, Mex
Jeg får to søte damer på middag i morgen (eldre saker, så middag kl. 14 som er litt seint for en av dem, og veldig tidlig for meg ), og skal ellers plukke blåbær i hagen, og strikke på himmelblå vest til verdens søteste niese
Postet 22-07-22 kl 10:11 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Helt utrolig å si dette, men det er deilig at det er overskyet og 20 grader i dag! Liseberg senere i dag, det hadde vært mareritt i det været som har vært. Først masse kaffe, før jeg begynner å vekke ungdommene.
Postet 22-07-22 kl 10:45 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Nest siste dag med bading og soling i Kroatia. Vi spiste deilig kafefrokost på vei til stranda i dag. Denne uka har virkelig gjort godt!
Postet 22-07-22 kl 10:47 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra hytta. Jentetur med yngste og hunden, vi sov alle tre i samme seng i natt. Hunden for første gang i min seng, noe jeg tror hun kunne bli vant til. Straks frokost for så å gjøre minst mulig.
Postet 22-07-22 kl 10:48 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Sol på Sunnmøre og plan for dagen er å gå tur til Galten, den lokale trolltunga.
Postet 22-07-22 kl 11:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Silregn her. Skal bruke dagen til å vaske hus nå som begge ungene har reist. Har også PT-time litt seinere. Blir vel strikking og TV etter det.

Det er meldt opphold i morra ettermiddag og på søndag. Håper det holder, så jeg får tatt noen orienteringsposter. Gidder ikke når det er vått; blir så glatt i marka, og det er ganske bratt i flere av områdene der jeg har poster igjen.
Postet 22-07-22 kl 11:11 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg ser på minnemarkeringen fra Regjeringskvartalet mens jeg kvinner meg opp til begravelse. Passende mørkt vær og ganske snart regn her.
Postet 22-07-22 kl 11:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Meldt regn hele dagen her.
Mulig butikktur står på planen. Og brett/kortspill hvis vi ikke gjør noe ute.
Postet 22-07-22 kl 11:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hjemme i et par dager for å svosje i hus og hage, før siste ferieuke skal nytes ved sjøen, på favorittstedet mitt - hytta til mine foreldre. Vi er så heldige å få låne den en uke hvert år, og neste uke er "vår" uke.

Før det skal det handles inn dåpsgave også, for sønnen til min niese døpes på søndag.
Postet 22-07-22 kl 11:40 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Litt grått her også. Ut på hagesenter og kjøpe noen blomster.
Postet 22-07-22 kl 13:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er lavt skydekke og grått på ytre nordmøre. Familiesamling senere i ettermiddag og tjohei.
Postet 22-07-22 kl 13:36 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Vi pusser opp i hvelvet (tenk, vi har et hvelv i huset vårt! ) og jeg er så i tvil om vi skal rive opp det gamle gulvbelegget og legge nytt. Det gamle er stygt, flekkete, delvis opprevet og mangler på flere steder, og jeg vet at jeg kommer til å tenke på det hver gang jeg går inn der. Så det er ikke noe valg, egentlig. Men det er så mye styr... Og jeg er LEI av styr!
Postet 22-07-22 kl 13:40 av Albertine Albertine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no