Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 12-01-23 kl 07:45 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Morn. Sykkel til jobb i dag. 0 grader og månen fremme. Sola fremme 37 min lenger enn solverv allerede. I løpet av neste uke bikker det timen.
Postet 12-01-23 kl 08:49 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Dårlig søvn, havregryn og vann utover hele kjøkkenet. Jeg ga opp og tok et knekkebrød. Jeg tror jeg må ha mer kaffe før jeg møter verden.
Postet 12-01-23 kl 08:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Henger på et venterom.
Har egentlig lyst å hoppe i et svart hull, men må pelle meg på jobb etterpå.
Postet 12-01-23 kl 09:00 av star star er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Tilbake på kontoret etter hjemmekontor i går. Det er godt å være her, men jeg gleder meg til jeg kan gå til bussen uten å lure på om det er is eller grus under bena mine.
Postet 12-01-23 kl 09:42 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Møkkanatt, ikke sovet en dritt. Likevel må man dusje og kle seg noenlunde og smile pent til verden. Makan til bratt 2023. Jaja, neidajoda.
Postet 12-01-23 kl 10:04 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hjemmekontor/ymse barnerelaterte greier i dag. I ettermiddag/kveld skal jeg forhåpentligvis til byen og spise god mat og kanskje ta et glass vin eller to, det får være dagens gulrot.
Postet 12-01-23 kl 10:05 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Pakker for harde livet. Det er kveld og vi skal ta nattflyet til singapore. Par netter der før hjemme igjen på mandag. Gråt mine modige tårer igår da jeg sa hadet til god venninne med fam. Vel,blir nok greit å komme hjem igjen også.
Postet 12-01-23 kl 10:06 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Gleder meg over å ha fått så store barn at de kommer seg til og fra kjeveortoped på egen hånd. Dagens seier var at hun turte å spør om dokumentasjon for å ha med til lærer selv. Ikke så lett å være sjenert tenåring, så her må mor hjelpe med å pushe komfortsonen.
Postet 12-01-23 kl 11:13 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På plass på kontoret, skal snart spise lunsj med hovedverneombudet før vi skal på et møte.

I ettermiddag/kveld skal jeg ut og spise med 2 venninner, gleder meg.
Postet 12-01-23 kl 11:25 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på hjemmekontor for å bistå den bevegelsesutfordrede sønnen. Så i dag er jeg også norsklærer. Det er jeg bare middels god til.
Postet 12-01-23 kl 11:40 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Veldig deilig at det er så lyst i dag også, det hjelper på våkenheten (og gjør det dessuten enklere å se hvor glatt det er på bakken ).
Postet 12-01-23 kl 11:45 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
I morges var jeg i ferd med å skrive at denne dagen nok ikke kunne bli så mye verre. Vel, jeg tok feil. Jeg er så sliten av nære familiemedlemmer med store utfordringer.
Postet 12-01-23 kl 11:46 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Uff, Blondie!
Postet 12-01-23 kl 11:52 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blondie
Postet 12-01-23 kl 12:56 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no