Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 08-01-23 kl 05:42 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Jeg har bursdag!

Dagen deles med feiringen av yngste, så jeg skal straks mekke kake til barnebursdag.

God søndag!
Postet 08-01-23 kl 08:53 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Timar
Postet 08-01-23 kl 08:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Gratulerer med dagen din, Timar! Håper du blir husket på både på nett og i virkeligheten!
Postet 08-01-23 kl 09:13 av oslo78 oslo78 er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer med dagen, Timar!
Jeg har vært oppe en stund, og har satt både oppvaskmaskin og vaskemaskin i arbeid. En porsjon granola står i ovnen, og første kaffekopp er drukket. Sjansen er stor for at jeg kræsjer på sofaen om et par timer hvis jeg fortsetter i samme tempo, men det er kanskje like greit slik som det ser ut utendørs.
Postet 08-01-23 kl 09:54 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag.

Nok en jobbedag. Har såpass mye igjen å gjøre at jeg regner med å til og med hoppe over søndagstur. Ikke den verste dagen for det, så mye vind som vi har, men litt kjipt. Mulig jeg prøver å finne tid til en kort tur for i hvert fall å få litt luft.
Postet 08-01-23 kl 09:57 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer til Timar!

Jeg og minien (som snart er 10, kan ikke kalle henne mini lenger kanskje) har vært oppe siden litt før sju, men tar livet med ro foreløpig. Vi fikk ned julepynten i går, omsider, men litt annen rydding og fiksing som bør gjøres. Det ser glatt ut utenfor, så vi holder oss inne enn så lenge.
Postet 08-01-23 kl 10:06 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen, Timar.
Postet 08-01-23 kl 10:10 av star star er ikke aktiv
Gammel
Har planer om å gå tur eller trene på jobb.
Postet 08-01-23 kl 10:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Gratulerer med dagen, Timar!

Jeg har klart å ta et ribbein igjen. På høyre side denne gangen og det er vondere enn sist gang. Jeg kan ikke ha vondt, jeg skal åpne kafé om fem dager!
Postet 08-01-23 kl 10:25 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Timar!

Det er korps som gjelder denne helgen. I dag er dagen for den store nyttårskonserten vår i byens gamle storstue, men først er det siste del av seminaret.
Postet 08-01-23 kl 12:11 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hurra for, Timar!

Her står strikking og klesvask på planen. Jeg lever et spennende liv.
Postet 08-01-23 kl 13:29 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Jeg har vært i Ekeberghallen og marsjert. Det var i overkant utfordrende, men mindre enn worst case scenario.
Postet 08-01-23 kl 13:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Gratulerer med dagen, Timar!
Postet 08-01-23 kl 13:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med dagen, Timar.
Postet 08-01-23 kl 14:08 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Hurra for deg, Timar!

Og god betring til deg, Albertine. Det var no frykteleg dårleg timing må eg seie, men tippar dokker kjem i mål likevel.
Postet 08-01-23 kl 14:57 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Takk, Syrinx. Kona vil utsette åpning, men jeg orker ikke vente lenger. Nå må vi få til noe.
Postet 08-01-23 kl 16:20 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Skjønar godt at motivasjonen for utsetjing er heller fråverande. Eg har tru på suksess uansett!
Postet 08-01-23 kl 19:15 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no