Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 16-12-22 kl 07:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mornings! Oppe lenge før fuglene i dag for å kjøre en til flyplassen. Førstemann på kontoret etter vaskedamen. Det er fredag, for de som lurte. Jeg føler det er fortjent.
Postet 16-12-22 kl 08:06 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Siste dag med snø i denne omgang tror jeg. Nå kommer det vanlige vestlandsværet tilbake....

Planen min var egentlig å ha fri i dag, men så kommer den nye sjefen min på besøk, så da må jeg ta en tur på kontoret for å planlegge neste år. Spennende det da.

I kveld blir det en liten tur ut med noen venninner.
Postet 16-12-22 kl 08:25 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal kjøre ungen min til flyplassen i dag, føles feil å gjøre det «feil vei». Jeg har dog full forståelse for at hun vil feire jul med kjæresten sin.

Jeg angrer på at jeg sutret over minus fjorten i går, for i dag er det minus atten.
Postet 16-12-22 kl 08:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Uforandret angående grader her.
Er på kontoret. Har null lyst til å gjøre noe. Skravletime på slutten av arbeidsdagen.
Postet 16-12-22 kl 09:12 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Det er så sjukt kaldt! Hjemmekontoret har fin utsikt ut i hagen, men det kommer kald luft fra vinduet så jeg må egentlig trekke for gardinen. Endelig fredag og helg!
Postet 16-12-22 kl 09:41 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Endelig fredag! I kveld håper eg det kjem ei venninne til middag, og i helga skal eg berre surre rundt og ordne ting, og drikke kaffi med venner. Heilt perfekt, spør du meg.
Postet 16-12-22 kl 09:42 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har fri i dag, og det er deilig. Neste uke er det 2,5 arbeidsdag og så tar jeg ferie resten av året.

Plan for dagen i dag er å trene yoga og så ikke være hjemme når snuppa har julebord. Jeg lurer på om vi skal dra på kino. Hun er ganske grei, så lillebror kan være hjemme. Han er sågar invitert på festen, men han har ingen planer om å delta. (Og der ligger kanskje noe av grunnen til at han er "invitert". )
Postet 16-12-22 kl 10:17 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God plan Tjorven! Jeg høyner deg med at jeg tok ferie nesten ut året sist fredag. Det var høyst tiltrengt og veldig lurt. Nå er jeg Gudrun, moren til Jason i boka Jason på ferie. Noen som husker den boka fra barndommen? Jeg nyter rett og slett å endelig ha tid og overskudd nok til å vaske huset.
Postet 16-12-22 kl 11:18 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Elsket boken om Jason på ferie .
Postet 16-12-22 kl 12:40 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er også hjemme ut året (dog med sykemelding), merker ingenting til det overskuddet. Jeg har rød duk og kjæresten kjøper inn julemiddagen, da tenker jeg at det ordner seg.
Postet 16-12-22 kl 13:08 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Embriksmamma sin avatar
Endelig, endelig fredag!! 3,5 time igjen på jobb, gleder meg til i kveld!! :
Postet 16-12-22 kl 13:25 av Embriksmamma Embriksmamma er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God formiddag. Her er øya stengt, brøytebiler som har kjørt utfor osv. Jeg var en tur innom jobb, men dro hjem når jobbintervjuene jeg skulle være med på ble avlyst pga været. Like greit for jeg oppdaget at jeg hadde et teamsmøte som var greit å ha hjemme.
Postet 16-12-22 kl 13:57 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
I dag er alle fredagers mor, jeg er endelig hjemme (en dag forsinket pga. Storbritannias manglende evne til å håndtere litt rim på rullebanen) etter årets aller mest intense arbeidsperiode, to og en halv uke med fullstendig kreisi jobbing til alle tenkelige tider. Men nå er det endelig over, jeg har sovet til langt på dag og nå har jeg verdens bedageligste sofakontor hvor jeg plukker opp de aller siste trådene fra semesteret. På tide!
Postet 16-12-22 kl 14:50 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Kom akkurat hjem. En arbeidsdag igjen før jeg tar ferie til over nyttår.
Postet 16-12-22 kl 17:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Bakedag i dag. Sju deiger satt, fire er bakt ut og puttet i boks. Nå er det middagspause og så får vi som om det blir stekt noe mer i dag eller ikke.
Postet 16-12-22 kl 18:14 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
No har eg hatt nokre dagar som har lagt opp til eit heilt anna tempo enn eg greier halde. Då var det godt å avslutte dagen i dag med Eva Weel Skram sin fantastiske julekonsert. Det var balsam for eit slitent menneske.
Postet 16-12-22 kl 23:59 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no