Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 26-12-20 kl 07:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Serafin sin avatar
Bare jeg og Lillesøster oppe. Og vi har vært oppe i snart 3 timer.

Hun påstår hun ikke har sovet i natt, og er overtrøtt hyper, så dette kan bli en lang dag.
Postet 26-12-20 kl 09:20 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Huff, Serafin!

Her regner det, sluddet tidligere og er visst svært glatt.

Barna skal treffe venner, blir godt for dem.
Postet 26-12-20 kl 12:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Her var det stille i dag. Eg har planer om å bruke dagen på studier, men så langt har ein lang frukost, sofa og slikt frista meir. Kunne trengt meg ein liten luftetur i løpet av dagen og, sjølv om været ikkje er av det beste.
Postet 26-12-20 kl 12:39 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
venla sin avatar
Her sov vi alle til ti, og det er sjeldent. Har derfor ikke kommet lenger enn til kaffekopp nr 2, men må komme oss ut en tur snart. Spørs om det blir en ny aketur med barna.
Postet 26-12-20 kl 13:01 av venla venla er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Her har vi hatt en rolig morgen. Sovet lenge og Er fortsatt i pysjen. Skal til svigers litt utpå dagen.
Postet 26-12-20 kl 13:16 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Satt på alt sengetøyet mitt på vask. Gleder meg ikke akkurat til å ta det på igjen. Kontinentalseng på liiite soverom.
Ligger langflat i sofaen og ser Børning 3. Begge gutta har sett den på kino, så da får jeg se den alene.
Postet 26-12-20 kl 13:17 av star star er aktiv nå
Gammel
Barna er gått ut. Jeg skal rydde litt, henge opp klær og se om jeg kan tigge meg en kaffekopp hos venner en halvtimes tid. Fint å snakke med noen andre.
Postet 26-12-20 kl 13:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Rolig 2. dag her.
Ingen selskap idag, bare kjæresten og jeg. Og det er fint, reiser hjem i morgen og da sees vi ikke på en stund.

Skal snart løpe litt på mølla, også er det visst fotball idag.
Postet 26-12-20 kl 13:55 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Rolig morgen med strikking og sen frokost etterfulgt av ei treningsøkt. Nå er jeg tilbake til strikketøyet og her blir jeg sikker til det er på tide å forberede middag. Deilige juledager!
Postet 26-12-20 kl 14:31 av Selma Selma er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God ettermiddag! Rolig morgen her. Vi har plukket frem skibukser, ski, staver, luer, votter etc., og skal snegle oss oppover til hytta så snart fotballkampen er over. Det er visst temmelig glatt ute, så det blir spennende. Har gått en tur i isregnet, så jeg kan bekrefte såpeføre.
Postet 26-12-20 kl 15:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Har brukt et par timer på isen i dag. Værvarselet sier nemlig ar vi ikke skal ut så mye i morgen.
Postet 26-12-20 kl 18:44 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg kunne ikke begripe at folk her inne var blitt så julesløve at de var begynt å skrive i lørdagstråden, allerede....tusler ut igjen.
Postet 26-12-20 kl 20:40 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no