Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 23-12-20 kl 08:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Dali sin avatar
Morn! Brudd på rutiner: når far må på bilverkstedet må mor passe hund. Noe jeg absolutt kunne klart bedre, en bommert så langt, før det har gått en time.
Postet 23-12-20 kl 08:31 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På plass utenfor bilverksted. Håper virkelig de får fiksa alarmen.
Prøve å komme meg til avfallsplassen etterpå.
Postet 23-12-20 kl 08:54 av star star er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Kaffe i sofan og bare lyset fra juletreet. Hele huset sover fortsatt. Jeg moter meg opp til en siste time med jobb, før vi skal svusje litt med å levere gaver, litt små handling og så litt mer pynting her hjemme.
Postet 23-12-20 kl 09:02 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Kaffe i koppen, lys i vinduet. Stille pg fredelig, det vedvarer til utpå dagen i morgen. Jeg skal kjøpe gravkranser i dag, ellers ingen planer.
Postet 23-12-20 kl 09:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg har sovet dårlig og sitter her litt svimeslått. Planen for dagen er litt ærender, rydde og pynte og lage desserter til i morgen.

Akkurat nå koser jeg meg med strikketøy og Glade Jul på NRK
Postet 23-12-20 kl 09:47 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Skal jobbe litt i dag, men håper jeg slipper hele dagen. Ellers, så skal det støvsuges og vaskes litt, men vi er jo flere som deler på det, så det går fort. Og så må de siste tingene handles før julefreden senker seg. Vi skal visst tenne bålpanna i ettermiddag, og steke pinnebrød og drikke eggnog`en mannen laget i går.
Postet 23-12-20 kl 09:56 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn. Jeg pakker inn de siste julegavene, så skal jeg handle litt og prøve å vaske litt på de rommene som ikke er fulle av håndtverkere som prøver å bli ferdig til jul.

Skal lage litt marsipan og kokosmakroner også tenkte jeg. Resten av huset sover enda.
Postet 23-12-20 kl 09:58 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg tror jeg skal handle litt i dag. Det er ikke så mye jeg trenger, det er jo bare meg her, og både i morgen og 1.juledag skal jeg spise middag borte. Ellers har jeg et par pakker som skal leveres og det var vel det hele.

Men først gå tur.
Postet 23-12-20 kl 10:23 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Serafin sin avatar
Her er planen å handle det siste, pynte juletre, lage riskrem, og prøve å holde det noenlunde ryddig, med tre unger valsende rundt.

Storebror da han kom hjem fra skolen i går: "oh, here it was nice and clean, oh well, I will ruin that soon enough"

Han har selvinnsikt iallefall, haha.
Postet 23-12-20 kl 10:47 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det kunne selvsagt ikke fikses. Eller dvs jo, men da flyr tusenlappene.
Postet 23-12-20 kl 10:51 av star star er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg er i gang med rydding. Mannen handler. Handlelista sa vin om det ikke er for lang kø. Vel, det blir ikke ny vin til jul.
Postet 23-12-20 kl 11:34 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Her er det siste vask, og innpakking på programmet. Rolige forberedelser. I vårt parallelle koronafrie liv skulle vi pakket bilen full og reist til Svigers i København nå. Kanskje rukket en liten tur innom juletivoli i kveld, spist æbleskiver og drukket gløgg og sett på alle lysene. Jeg kjenner på litt vemod og savn i dag, blir nok en Skype-samtale både i kveld og i morgen formiddag. Mannen tar det heldigvis greit, han er ikke så grublete. I morgen kommer mine foreldre til oss. Takknemlige for at vi er friske både her og i DK. Sender en klem til alle som trenger det i dag.
Postet 23-12-20 kl 11:55 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Jentungen og jeg loffer i stuen, hun lager julegave til en storebror mens jeg svarer på mail og drikker kaffe. :zen: Vi venter på Kolonial på døren, og SÅ skal vi ut og være effektive.
Postet 23-12-20 kl 12:46 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Da fikk jeg satt meg ned litt i dag. Skulle bare sjekke Facebook når jeg våknet i dag og oppdaget at et juletre jeg har hatt lyst på plutselig var satt ned fra 3999 til 997 så da var det bare å kaste seg i bilen og siden har jeg ikke satt meg ned, men nå er det bare kos igjen resten av dagen tror jeg.
Postet 23-12-20 kl 15:28 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg har bakt julekaker.
Postet 23-12-20 kl 21:13 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no