Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 30-07-20 kl 08:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Stod opp 5.30 og sitter nå hurtigbåten. Vesentlig færre reisende enn vanlige.
Jeg vil ikke hjem.
Postet 30-07-20 kl 08:47 av star star er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
På tur i Oslo.
Venter på frokost, fått utdelt tidspunkt.
Ellers prøve å få med oss nye biblioteket osv. før vi skal hjem.
Postet 30-07-20 kl 09:11 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg er på jobb, på kontoret, for første gang siden ferien. Og jeg husket både inngangskortet mitt og koden.
Postet 30-07-20 kl 09:28 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg ligger fortsatt og drar meg i senga. Plan for dagen er klesvask og nyte sola. Gå en tur i skogen? Klippe plen? Har definitivt en plan om at mannen skal fikse middag.
Postet 30-07-20 kl 09:43 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg skal til frisør i dag, og det trengs. Trening i kveld, og ellers skal jeg sulle litt inne i gråværet.
Postet 30-07-20 kl 11:33 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal få nytt pass i dag, frisørtime i morgen. Dårlig planlagt! Jeg har en seriøs cocker spaniel-look gående, tipper frisøren får seg en god latter. Jeg var der sist i februar.
Postet 30-07-20 kl 12:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
amo sin avatar
Jobb til kl. 14, så lege med lillesøs. Mann på jobb, så en treningsøkt hos han i kveld.
Satse på at værmeldingene slår til, da blir det Voss i helgen. xxx
Postet 30-07-20 kl 12:23 av amo amo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi kom hjem i dag morges etter noen dager i København. Det føres som litt ordentlig ferie, og var veldig godt. Vi har fått gjort masse Danmark-ting - spist rød pølse, syklet tur, vært på Tivoli. Stemningen har vært god, og jeg er så takknemlig.
Postet 30-07-20 kl 12:50 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg sitter og går over forsikringene mine, som fornyes om noen uker. Har konkludert med at bilen min er overforsikret - har fortsatt toppkasko, på en 12 år gammel bil. Kan sikkert gå ned til vanlig kasko, men sparer bare 700 kroner på det, mens minikasko vil halvere årssummen. Pengemessig fristende, men man mister jo mye da ...
Postet 30-07-20 kl 13:20 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Har trent. Det er det ferien har gått til. Godt jeg er glad i å trene da. Lurer litt på hvordan få til tre styrkeøkter i uke i tillegg til jogging og svømming, men det ordner seg vel.
Postet 30-07-20 kl 13:23 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi har startet på andre etappe etter et par kjekke dager hos venner i Bergen. Kjørt fra regn og funnet delvis sol og delvis opphold.
Postet 30-07-20 kl 14:10 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
@Stompa: Har du råd til å måtte kjøpe ny bil om du skulle havarere? I så fall ville jeg redusert dekningen min. Andre ting du kan gjøre for å få ned prisen er å sjekke hvor mange km du har forsikret og om du virkelig kjører så mye. Og selvsagt ta den obligatoriske ringerunden til andre selskaper og se om de kan matche. Det er enklest å gjøre nå som du har papirene klar uansett, for da er det lett å be om tilbud på akkurat det samme som du har nå. Hvis du er fagorganisert og har gjennom fagforeningen kan det dog være lite å hente, for de avtalene er som regel bra.

Her nytes deilig vær og rolig dag. Krangler med vaskemaskinen (og google førte meg til FP ). Ser ut til at vi kanskje må bytte den ut, og det gjør vondt i lommeboka å tenke på.
Postet 30-07-20 kl 14:29 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Herregud så deilig det er å jobbe i ro og fred og IKKE HJEMME med det jeg egentlig har lyst til å drive med! I dag har jeg gravd fram min indre hacker, løst en masse problemer og føler meg som Gud.
Postet 30-07-20 kl 15:03 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
En ekstra bonus er at mann og barn er på Tusenfryd (som jeg hater av hele mitt hjerte) og koser seg uten meg.
Postet 30-07-20 kl 15:04 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På siste etappe. Savner sjøen og fjella allerede.
Postet 30-07-20 kl 16:02 av star star er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Yo. Jeg er alene med fireåring plutselig, (storebrødrene har stukket av på ferie), i dag tester vi en liten tur på kontoret, og enda mer spennende - første dopfrie dag for mor etter søndagens prolapskollaps.
Postet 30-07-20 kl 16:18 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Adrienne, TAKK for den kommentaren om forsikring via fagforbund - sjekket nå, og det er helt ekstreme summer å spare ...
Postet 30-07-20 kl 17:17 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Oppdatert 30-07-20 kl 17:23 av Stompa
Gammel
Adrienne sin avatar
Bare hyggelig, Stompa!
Postet 30-07-20 kl 17:44 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vært en time hjemme og de 2 koffertene og bagen er pakket ut av. En vask er satt på og jeg mangler bare å rydde bort "dillet".
Postet 30-07-20 kl 18:09 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjemme fra ferie. Ble et glass rødvin nå. Var et godt stykke å kjøre hjem siden vi startet såpass sent.
Postet 31-07-20 kl 01:00 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no