Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 16-04-20 kl 07:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Kaffe i stille hus, og nå har vi kommet til den tida på året da sola skinner inn på hjemmekontorrommet på morgenen. Den forsvinner snart rundt hjørnet på huset, men det er deilig med morgensol.
Postet 16-04-20 kl 08:32 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ja, det er så fint med morgensol! Eg går rett ut på terrassen fra kontoret og skal sitte der mest mulig i dag. Men først skal eg sette klassen i gang med fire timer skoleskriving.
Postet 16-04-20 kl 08:41 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Idag ser jeg fjellet mitt igjen! Det har vært bort bak lave skyer i flere dager. Jeg kjenner det letter i hodet i takt med skydekket som forsvinner. Den neste uken innbyr til turer. Hurra!
Postet 16-04-20 kl 08:52 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Storesøster student har reist tilbake til studiestedet tidlig i morges og snøværet hun rapporterte om var nok ekstra lite velkomment etter 19 grader og strålende sol her i går. Nå skal hun jo bare sitte inne og lese til eksamen, men allikevel. Det blir tomt etter henne, men det er jo bare vel seks uker til hun kommer hjem for sommeren, så det går vel bra denne gangen også.

Jeg var så stresset på at ingen måtte forsove seg i dag, så jeg har vært våken siden 04.25. Det blir nok en produktiv dag i dag.
Postet 16-04-20 kl 09:20 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Forunderlig nok har jeg sovet VELDIG godt i natt. Jeg skal nemlig i begravelse til onkelen min i dag. Jeg skal stå ved siden av moren min som har mistet en kjær bror og søskenbarna mine som har mistet faren sin, og så kan jeg ikke gi dem en klem. Det føles utrolig feil.
Postet 16-04-20 kl 09:25 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Just in time ungen står opp nå.... Men sol på hjemmekontoret og god kaffe.

Det er rare tider, Tjorven. Å ikke kunne klemme familien i en begravelse, det er helt unaturlig. Godt du får dratt i det minste.
Postet 16-04-20 kl 09:29 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Tjorven, det høres veldig tøft ut.

Tung i hodet i dag, takk til bjørkepollen antar jeg. Heldigvis skal jeg jobbe bare to timer til, og så skal jeg faktisk ha fri resten av dagen! Eller, jeg skal være hjemmeskolelærer, men jeg skal i hvert fall ikke jobbe samtidig.
Postet 16-04-20 kl 09:51 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Så vondt, Tjorven!

Jeg har gjort et Finn-kupp på hagemøbler og akter å starte oppussingen på dem i dag. Det gir meg en intens glede.
(I fjor sommer hadde jeg platting uten møbler, det er et ganske trist syn).
Postet 16-04-20 kl 09:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Tjorven
Produktiv dag så langt. Har trent styrke, gått tur med hunden, hatt dagens første møte og lest mail.

Snart igang med mer møter...
Postet 16-04-20 kl 10:15 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Så vondt Tjorven.
Postet 16-04-20 kl 10:19 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
til Tjorven.
Mannens onkel døde for et par uker siden, og det var veldig rart ikke å kunne være i begravelsen. Vi prøvde å følge den via streaming, men det ble bare hakkete og uten lyd.
Postet 16-04-20 kl 10:21 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
på Tjorven!

Jeg er på jobb. Etter jobb skal jeg hente elsykkel.
Postet 16-04-20 kl 10:40 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Og det snør og snør og snør. Gidder i hvert fall ikke å bestille time for å legge om dekkene på bilen, selv om dekkhotellet maser på sms.
Postet 16-04-20 kl 11:16 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg våknet av mannens bilalarm klokken fire i natt, det var utrolig populært. Han visste ikke engang at han har alarm på den bilen, og slet veldig med å få skrudd den av. Var så trøtt at jeg omtrent ikke fikk opp øya i dag tidlig, men så snart jeg var i gang på hjemmekontoret gikk det overraskende greit.

Har en dag stappfull av møter og en todo-liste som bare vokser og vokser, så jeg skal nok få dagen til å gå.
Postet 16-04-20 kl 11:21 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
10.klassingens jobbing med en tidligere gitt tentamen er mer spennende enn hjemmekontoret i dag, er mye jeg hadde glemt der gitt, selv om det bare er et år siden jeg tok påbygg selv, men jeg får svart telefoner og jobbet i regnearket mitt sånn av og til iallfall.
Postet 16-04-20 kl 12:45 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har hatt fire timer på rappen, og venter på tre møter på rappen fra kl. 13. Prøver å finne motivasjon til å vurdere noen reklameanalyser i mellomtida. Det er tungt.
Postet 16-04-20 kl 12:54 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har hatt så mange teamsmøter i dag at jeg holder på å miste stemmen, og enda har jeg to møter til. Uææææh. Får gå og lage meg en kopp med te eller noe sånt. Se om det hjelper.
Postet 16-04-20 kl 13:00 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal skrive en skikkelig vanskelig e-post og aner ikke hvordan jeg skal begynne. Vurderer "hei".
Postet 16-04-20 kl 13:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Noen som har sett arbeidsmotivasjonen min? Den har visst gått seg bort..
Postet 16-04-20 kl 13:31 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Kanskje den har tatt en tur sammen med min Millen. Min er i hvert fall ute i det fine været tror jeg.

Jeg vurderer en liten pause ute i hagen. Jeg gjør ikke noe nyttig uansett og da kan jeg like godt gjør noe hyggelig, mens jeg leter etter motivasjonen min.
Postet 16-04-20 kl 14:01 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Go'ettermiddag! Dagene suser avgårde, føler ikke jeg får gjort halvparten av alt jeg burde, men det får i alle fall tiden til å fly. Nabohuset hos oss er solgt, og de har ila de siste ukene tatt ut alt løst og fast inne i huset, må ha strippet det helt ned, og nå skal det inn med "alt" igjen. Og det bråååker!! Lurer på hva de fant i veggene, all isolasjon og innerkledning er lempet i containere. Spennende med nye naboer da, vi får vel vinket på avstand en gang snart.
Postet 16-04-20 kl 14:46 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven
Postet 16-04-20 kl 16:59 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no