Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 04-03-21 kl 07:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Serafin sin avatar
God morgen. Snart helg.

Møte med han på videregående som har med realkompetansevurdering i dag kl 12. Veldig veldig spent egentlig, mest fordi jeg aner ikke om det blir noen konklusjon i dag, eller enda mer venting.
Postet 04-03-21 kl 08:22 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Kaffe og zero og refresh på islandske aviser for å sjekke om vulkanutbruddet er startet nå da! Bare et lite ett som er varslet, så ingen blir askefast... hadde vi drevet å reist noe.
Postet 04-03-21 kl 08:25 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Nyhetsbombe i min sektor i dag, og jeg kjenner at jeg uendelig savner noen å skravle med ved kaffemaskinen. Jeg faktisk bare MÅ få diskutert dette med noen med lenger fartstid enn meg.
Postet 04-03-21 kl 08:54 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Strutsen sin avatar
God morgen!

Jeg har vært Flink Matmor og gått lang morgentur med hunden i strålende vårsol. Det var en god start på dagen. Nå sitter jeg her med hjemmekontoret på fanget og drikker kaffe.
Postet 04-03-21 kl 09:05 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Man skulle tro at det ville være mulig å lære av mange runder med smertefull erfaring at man alltid skal ta på seg gnagsårplaster før man legger i vei på en to kilometers spasertur med helt nye støvletter. Men nei. :barbeint på kontoret:

Martis: Det er jo ganske bra timing med den vulkanaktiviteten, da. Det er nesten ingen flytrafikk å stoppe, så det er jo bare å kjøre på med digre utbrudd og masse aske. (Håper Den blå lagunen overlever!)
Postet 04-03-21 kl 09:13 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen
Karantene på mellomste og meg.
Så da sitter jeg her da, skal testes om 45 min.
Dagens: vaske vintertøy, be om bedre rente i banken.
Gå lang tur i solskinnet skal jeg også.
Postet 04-03-21 kl 09:34 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har feriedag i dag. Men måtte likevel opp for å kjøre storesøster på jobb.

Så nå har jeg spist frokost, lest avis og Aftenposten Innsikt, og gjort litt arbeid for frivilligaktiviteten. Snart skal datamaskinen legges vekk og jeg skal trene, handle og være i hagen.
Postet 04-03-21 kl 09:35 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Feriedag her og, men Løvemannen hadde glemt å ta av alarmen, så jeg våknet altfor tidlig. Da ble det likegodt litt jobbing. Strålende sol, så forhåpentligvis snart tur ut og så sol på terassen.
Postet 04-03-21 kl 09:42 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg inviterte meg selv inn i et kaffemøte med en seksjon full av gamle ringrever, så jeg fikk akkurat den praten og diskusjonen som jeg trengte. Noen ganger føler jeg meg ganske handlekraftig.
Postet 04-03-21 kl 10:00 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra kontor-kontoret. Vi er to stk i etasjen i dag, fordelt på to landskapsrom. Så her er smittevernet ivaretatt. Kantina har åpnet, så til tross for at det ikke er spesielt billig skal jeg bevilge meg mat derfra i dag.
Postet 04-03-21 kl 10:01 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Smart gjort, Tjorven! Ulempen med bare hjemmekontor er at en del av den uformelle informasjonsflyten blir borte..

Toffskji: Det håper jeg og, men dette er et steinkast unna Blå lagune.
Postet 04-03-21 kl 10:13 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Er eller annet er "off" i denne teite kroppen, men jeg aner ikke hva.
Og null motivert for jobb.
Postet 04-03-21 kl 10:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg skal i stallen snart, (levere i bhg først bare), og så jobbe i ettermiddag/kveld i stedet for. Solen skinner og det er varmegrader og fuglene synger!
Postet 04-03-21 kl 10:16 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg fjernunderviser elever mens jeg selv ideelt sett skal følge med på forelesning. Begge deler blir halvveis, egentlig. Det er vel selve historien om livet mitt for tiden.
Postet 04-03-21 kl 10:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Godt jobba, Tjorven!

Fri i dag også. Og hvilken dag å ha fri på! Knallsol, tror det bare blir i dag. Vanligvis hadde jeg kledd meg for en laang fjelltur i sånt vær. Men jeg var på trening i gårkveld, og skal også i kveld. Så dagen i dag skal tilbringes med sol på terrassen. Det er altså så fantastisk.

Eltefritt brød står i ovnen nå, for litt sein frokost. Lyckliga innlegg, ser den.
Postet 04-03-21 kl 10:18 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Me reiser til fjells i strålande sol. Sånt skjer aldri i livet mitt, så dette er litt stort skal vere til søndag. Eg gler meg til å gå tur, strikke, lese og drikke kaffi. Første del av ferien har vore mye jobbing, så dette blir bra.
Postet 04-03-21 kl 11:09 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det høres himmelsk ut, Honda, kos deg!

Jeg er digital deltager i en sesjon hvor foreleser stadig utløser Siri. Det er litt vanskelig å holde maska, her jeg sitter med kameraet på. Snart tror jeg noen må hinte til henne om at det går an å slå av funksjonen eller legge telefonen et annet sted. I mellomtiden er det jo særs underholdende.
Postet 04-03-21 kl 11:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 04-03-21 kl 11:32 av Blondie
Gammel
Fersken sin avatar
Det ut som fint vær her også. Skal straks hjelpe svigers med noen ærender, så jeg kommer meg ut i dag også.
Postet 04-03-21 kl 12:52 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fint vær, men litt kaldt. Begge barna på skolen, så jeg er alene hjemme. Hatt fagforeningsmøte og fått endel telefoner på teams, så jeg har da sett noen folk på en måte.

Ikke så galt med hjemmekontor når man får nystekte vafler levert på døren til lunsj.
Postet 04-03-21 kl 13:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har egentlig avspaseringsdag, men har tatt noen telefoner, og hatt et møte på teams.

Nå er det et par karer her og legger inn fiber. Flaks at de kom når jeg hadde fri.
Postet 04-03-21 kl 14:52 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no