Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 24-06-20 kl 08:10 av Kaffestuggu

:kaffestuggu:

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er lei av å prøve å få håndverkere til å gjøre seg ferdig, uten å måtte sitte hele dagen og vente. Egentlig generelt av å måtte mase på folk, når jeg tenker meg om.
Postet 24-06-20 kl 08:31 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er fysisk på kontoret og skal ha et møte hvor vi har åpnet opp for fysisk deltakelse for en god del personer. Altså; møterommet har maks kapasitet på 20 (normalt sett over 40), så vi går ikke over noen grenser. En del velger å delta digitalt allikevel, men jeg gleder meg til å få noen nikk og bekreftende "hm" mens jeg presenterer. På de heldigitale møtene føler man seg tidvis veldig alene når man presenterer for mange på en gang.
Postet 24-06-20 kl 09:19 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
Onsdag. Fri. Sol.
Postet 24-06-20 kl 09:26 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings! Sol og godvær, og planer om å bade i lunsjen.
Postet 24-06-20 kl 09:40 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Lykke til, Tjorven!

Jeg har hjemmekontor i dag også. Helt selvvalgt. Det er deilig å ta morgenkaffen i sola ute. Pause midt på dagen likeså og så starter jo ettermiddagen så tidlig når en ikke må kjøre hjem.

Mannen stakkars er så plaget av gresspollen nå at han rømte på kontoret. Så jeg er glad for at han omsider har fått slippe inn igjen der.
Postet 24-06-20 kl 09:59 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Tjorven.

Siste dag på hjemmekontor for en stund, for fra i morgen har jeg sommerferie.

Det meste av dagen skal jeg faktisk følge et eksternt møte, så det er en avslappende måte å gå mot ferie på. Resten av tiden skal jeg bruke til å skrive lister over alt jeg må få gjort når jeg kommer tilbake igjen og forhåpentligvis er litt travlere.
Postet 24-06-20 kl 10:09 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Er så energiløs for tiden.
Kommet meg på jobb da.
Postet 24-06-20 kl 10:25 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg gjer alt eg ikkje har fått gjort i vår, klippe busker, vaske bilen, og ordner og styrer. Det er så deilig å få ting på stell.
Postet 24-06-20 kl 10:55 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Bedre humør i dag, så jeg skal komme meg ut og bare gjøre hyggelige ting i dag!
Postet 24-06-20 kl 12:45 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det begynner å bli varmt på hjemmekontoret, så her er det meste åpnet og det er god trekk.

Og der ser jeg naboungene har våknet og kommet seg ut på hageflekken sin. Det er imponerende hvor høyt de snakker og jeg ser at faren løser det med å gå med ørepropper.
Postet 24-06-20 kl 13:32 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har hengekøye kontor i dag, det fungerer overraskende bra! Har og hatt en kjøretur for å levere jentungen og det lot seg kombinere med lunsj med utsikt over Lysefjorden. I dag er livet mer enn ok.
Postet 24-06-20 kl 13:50 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har spist lunsj på verandaen og har fått is og kaffe. Livet er helt greit her også.

Teller ned timene til jeg kan ta ferie.
Postet 24-06-20 kl 14:00 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har brukt dagen til jobbintervjuer, greit å slippe å sitte på kontoret hele dagen.
Postet 24-06-20 kl 18:11 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no