Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 03-06-23 kl 07:41 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg skal straks få på meg korpsuniformen og komme meg ned til sentrum og Korpsglede. Det blir gøy! I kveld er det også bryllupsspilling for et av medlemmene våre. Mellom der skal jeg prøve å få med meg konsert med mellomste og et av bandene hans.
Postet 03-06-23 kl 09:34 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi får venner på besøk i hagen i dag, så vi bør nok ordne litt forskjellig. Skal bare først.
Postet 03-06-23 kl 09:39 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Koser meg med kaffe, begynner å jobbe om seks minutt, tenker jeg.

I går var jeg så sliten at jeg ikke fikk sensurert noen eksamener. La meg faktisk klokka ni ... Det betyr at jeg enten må ta dobbelt opp i dag, eller 50 % opp i dag og i morra, for å holde fremdriftsplanen. Vi får se ...
Postet 03-06-23 kl 09:51 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Etter fleire netter med lite søvn fekk et sove mykje i natt. Så godt.

Ut på fjorden snart, ete rekelunsj og så sjå kva resten av dagen bringer. Truleg berre fred og ro.
Postet 03-06-23 kl 12:50 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På butikkrunde mellom leserundene.
Postet 03-06-23 kl 13:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gjøre-seg-klar-stress i heimen, straks av gårde til nieses bryllup.
Postet 03-06-23 kl 13:13 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sov lenge, lang rolig frokost og skal straks hente datteren på jobb.
Postet 03-06-23 kl 14:55 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Vært tre turer på Coop Bygg og kjøpt 625 kg heller. Hellene er lagt. 50-årsdag om et par timer.
Postet 03-06-23 kl 17:06 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
2 av 3 musikalske begivenheter overstått. Korpsglede i Oslo sentrum og konserten til mellomste. Jeg skal skifte tilbake til uniform og bryllupsspilling.
Postet 03-06-23 kl 18:46 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Jeg er helt alene (foruten hunden) på hytten og og jeg nyter det. I morgen en gang etter lunch kommer mannen hit og på mandag skal vi ha hyttekontor.
Postet 03-06-23 kl 20:21 av Pelen Pelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no