Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 30-05-23 kl 06:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Sitter på Kjevik på vei til Trondheim hvor jeg møter kollega kl 12. Skal til Sunndalsøra på kundebesøk.
Postet 30-05-23 kl 07:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. På plass på kontoret etter en rolig langhelg uten de helt store utskeielsene. Denne uka har jeg to store frister, men krysser fingrene for at det går godt til slutt.
Postet 30-05-23 kl 09:14 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
3 dager med hjemmekontor og kurs denne uken. Det blir bra.
Postet 30-05-23 kl 09:31 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! To eventer i dag; nyslått 19-åring (som ble feiret med eggerøre og bacon, te og lys i morges ) og forhåpentligvis en ny sjåfør i lett motorsykkelklassen senere i dag. :spent:
Postet 30-05-23 kl 09:46 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Møte som jegv ikke rakk å komme meg på kontoret til. Var uansett på Teams.
Postet 30-05-23 kl 09:50 av star star er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Lykke til, til ny sjåfør og gratulerer med bursdagsbarn, Eia.

Jeg er på kontoret i dag, og de neste par dagene, før det blir fri på fredag for tur med koret mitt. Jeg har dessverre sovet kjempedårlig i natt og sitter her med sand på øyelokkene, så jeg kjenner at dagen i dag nok ikke blir verdens mest produktive. Vi får håpe det blir bedre i morgen.

Vaskehjelpen er sykemeldt, så i stedet for å komme hjem til reint hus i dag, må vi dra i gang en vaskedugnad. Jeg er ikke motivert.
Postet 30-05-23 kl 10:45 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på jobb og her er det nok å ta tak i. Jeg er litt treg etter en usedvanlig fin langhelg, men det er jo egentlig en god ting, tross alt.
Postet 30-05-23 kl 11:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Kjenner at kroppen virkelig nøt godt av langhelg!
Har fått meldt på et stk unge til neste års konfirmasjon (du er nå nummer 7494433555 i køen) og kommet et godt stykke av gårde på dagens jobbing. Og det er nok bare å svosje på videre!
Postet 30-05-23 kl 12:30 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det slenges ut datoer og beslutninger over en lav sko og ingen har oversikt, minst av alt prosjektlederen.

Må prøve å samle trådene før uken er omme.
Postet 30-05-23 kl 12:33 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no