Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 15-02-23 kl 06:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
Ny dag her i Australia. Våknet 04.30, var i gymmet klokken 5 , men rakk i det minste en god treningsøkt før workshopen startet klokken 8. I kveld blir det ut og spise med kunder/kollegaer. Satser på at det blir kjekt.
Postet 15-02-23 kl 06:41 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Godt i gong med dagen du løve. Ikkje kommen så langt her enno. Snart stikke på jobb. Blir vist ein todelt dag, der eg er litt meg sjølv og litt lærarvikar.
Postet 15-02-23 kl 06:59 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
På kontoret. Har ok jobbdager for tiden, så satser på en fin dag.
Postet 15-02-23 kl 07:12 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
På vei til konferanse og vært oppe et par timer allerede. Jeg foretrekker å reise dagen før, men det liker ikke de som betaler gildet. Nesten 3 dager med påfyll, deg skal bli bra.
Postet 15-02-23 kl 07:13 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg venter (liksom) tålmodig på at ungdommen skal dra seg ut av dyna. Ryggen krangler, så jeg ligger litt i strekk på sofaen. Mas via Snap fungerer også. :moderne:
Postet 15-02-23 kl 07:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Sofadag på meg i dag, ble forkjøla i går (eller er det tulipanene som plager meg?) og føler meg ikke i form enda. Heldigvis møtefri dag så får vel gjort litt forefallende etter hvert.
Postet 15-02-23 kl 07:46 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal få besøk av en eller annen person fra Telia som skal gjøre "noe" her. Det er bestilt av styret i borettslaget, og jeg aner ikke hva som skal skje. Siden jeg mistenker at det er noe med tv-kanalene, så ble ungene veldig forvirret ... "Burde ikke pappa vært her da????". Jo, når det kommer til tv-kanaler så burde mannen min vært her, for der er jeg en digital snegle. Men mannen min er i England på jobb, og jeg håper at jeg klarer å svare hvis personen som kommer har noen spørsmål.

Men jeg har 5 møter på hjemmekontoret i dag, så skal jeg trene og deretter er det siste foreldremøte på ungdomsskolen. Jeg kommer til å være helt skutt i kveld. Og da kommer mannen hjem for å finne ut av alle de spørsmålene jeg har svart galt på på morgenkvisten i dag.
Postet 15-02-23 kl 07:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Oppdatert 15-02-23 kl 07:59 av Tjorven
Gammel
vixen sin avatar
Har en forferdelig slitsom dag på jobb fremfor meg og har litt hodepine bare ved tanken på et møte senere i dag. Vel, denne dagen skal også gå over.
Postet 15-02-23 kl 07:58 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Og i dag ville bestefaren min blitt 100 år hvis han var i live. Det er han (heldigvis?) ikke, men jeg har fått med meg masse gode minner. Bestefar tok nemlig rollen sin spesielt alvorlig, og jeg har vokst opp veldig tett på ham. Det setter jeg enormt stor pris på.

Dette er mannen som knerten er oppkalt etter. Og som har et navn som må forklares hver gang noen hører det for første gang.

(Samtidig stikker det litt at mine unger ikke er i nærheten av å ha et slikt forhold til noen av sine besteforeldre. Men det skal ikke være fokus i dag.)
Postet 15-02-23 kl 08:02 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Lykke til med besøk fra Telia, Tjorven. Og det høres ut som en flott bestefar du hadde
Jeg hadde også et nært forhold til min bestefar.
Kos deg på konferanse, Fersken!
Og ha en strålende dag i Australia, Løve70! Det er ventet en hetebølge der nå ser jeg i dagens aviser.

I dag er det møtevirksomhet heile dagen. Og så er det legetime med minstemann kl 14.
Postet 15-02-23 kl 08:17 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hjemmekontor. Har en avtale midt på dagen og orker ikke kjøre fram og tilbake siden den er her i byen.
Postet 15-02-23 kl 08:30 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hallo! Jeg ligger i sola, mannen i skyggen og ser ut på bølgene som bryter i korallrevet.
Postet 15-02-23 kl 09:20 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Her titter faktisk sola frem i dag, og det er vårlig og herlig i lufta. Får nyte det mens vi kan.
Postet 15-02-23 kl 09:31 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Australia høres eksotisk ut, Løve, selv om det er jobb.

Jeg er i Teamsmøte, Salesforce, alltid spennende. Grått her i sør, men hey, det er midten av februar, går mot vår.
Postet 15-02-23 kl 09:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Å, Blånn, det høres utrolig forlokkende ut!
Postet 15-02-23 kl 09:56 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er helt tom i forhold til jobben. Vi står med mennesker som skulle hatt tett psykisk oppfølging, og det skal vi klare å gjøre for knapper og glansbilder, dårlig lønn, tøff turnus og i et system laget av politikere som _synser_!
Postet 15-02-23 kl 13:04 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Ine sin avatar
Tøft (men interessant) å høre om, Pappalille.
Postet 15-02-23 kl 14:14 av Ine Ine er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Det er ikke hverdagskost at jeg gråter på jobb, men det har jeg altså gjort i dag.
Postet 15-02-23 kl 15:32 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Ine sin avatar
Dette burde jo nesten være en sak på Dagsrevyen, Pappalille.
Postet 15-02-23 kl 18:23 av Ine Ine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no