Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 09-02-23 kl 07:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Jobbe, trene, jobbe, lage middag, styremøte. Godt det er fredag i morgen!
Postet 09-02-23 kl 07:51 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Blæh. På kontoret. Det var skrekkelig å stå opp i dag, har vondt i alle ledd føles det som. Tror det er overgangsplager, mulig jeg må snakke med legen og få økt styrken på østrogenplasteret.

Men, snart helg.
Postet 09-02-23 kl 08:36 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Sykkel til jobb i -5 grader i går, +5 i dag. Det var forskjellen sin, det!

Og dagen er over 2 1/2 time lenger enn solverv. Det våres!
Postet 09-02-23 kl 08:40 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
God morgen! Har vanligvis "vaskedag" på torsdag (før jeg drar på jobb) fordi yngstejenta har hjemmeundervisning på torsdager, men i dag hadde privatlæreren revy, så sov leeeeenge i dag Det var en helt ok start på morgenen
Postet 09-02-23 kl 08:51 av him him er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
En arbeidsdag, en ettermiddag med rydding og klargjøring, og i natt setter vi kursen mot London. Det skal bli utrolig deilig å reise litt bare meg og mannen igjen! Lenge siden sist nå.
Postet 09-02-23 kl 08:58 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Plan for dagen er mer shopping, Karen Blixen coffie garden for lunsj og så får vi se. Regner med å teste ut eSim og Uber. Skumle greier.
Postet 09-02-23 kl 08:58 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
God morgon.
Eg fekk tidlegtimen hos psykomotorisk i dag. Yey.

Vakna nokre gongar av at plogen svei forbi i natt og var skeptisk til å stå opp til snø. Då var det opptur at det berre er snakk om nokre få, puslete cm kvitt på bakken. Det forsvinn nok fort.
Postet 09-02-23 kl 09:18 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret.
Jeg er litt kje. Skjønner ikke hvorfor det er så himla vanskelig å gjøre selv enkle ting.
Glatt her i dag.
Postet 09-02-23 kl 10:07 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På kontoret. Her er det full vinter etter dager med masse regn. Det skal snø til søndag, så er det meldt regn i noen dager. Hurra, liksom
Postet 09-02-23 kl 10:27 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Ja, det er altså markant lysere nå enn for bare noen uker siden. Det er så deilig! Her er det blåsevær og noe lyn og torden. Sitter trygt inne på kontoret mitt og hører på vinden ute.
Postet 09-02-23 kl 10:57 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det ble hjemmekontordag på meg i dag også. Våknet helt utslitt, vondt i halsen og stiv kropp.
Postet 09-02-23 kl 11:26 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg har fått surdeigsstarter av Syrinx og holder på med mitt aller første brød! Er så spent på om det funker!
Postet 09-02-23 kl 13:26 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Da har jeg hatt mestringsopplevelser i fleng. Dvs. jeg har mestret å farte rundt i Nairobi på egen hånd ved hjelp av Uber. Så både shopping og lunsj.
Postet 09-02-23 kl 14:41 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Ja, og så kjente jeg nesten igjen stedet hvor vi bodde for 37 år siden (jeg kjente igjen baptistkirka rett ved, hadde vi kjørt andre veien hadde det vært lettere).
Postet 09-02-23 kl 14:45 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no