Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 27-12-20 kl 07:52 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Det blåser innmari ute. Ligger i sengen og hører på. Søppeldunkene veltet for lengst.

Det blir innedag her.
Postet 27-12-20 kl 10:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Vind her og. Men må vel ut i løpet av dagen uansett.
Postet 27-12-20 kl 11:09 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Planen er egentlig å møre et vennepar i skogen for litt grillings og drikking, men det frister ikke voldsomt. For et vær!
Postet 27-12-20 kl 11:11 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Vind og regn her og. Fem cm snø regna bort i natt... me får julebesøk av venner og serverer taco. Nok julemat nå, før me set i gang med nyttårsmiddagene. Hehe.
Postet 27-12-20 kl 11:42 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Snø og vinterland i går, så mye regn i natt at nesten all snøen regnet bort og nå sludder det.

Men en god natts søvn, kaffe i koppen, strikketøy i fanget og tente lys i vinduskarmen hjelper på.
Postet 27-12-20 kl 11:49 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Tente lys her og og kaffe. Koselig å høre vinden ule. Barna fikk sove; de får sove så mye de vil nå, trenger det nok.
Postet 27-12-20 kl 12:05 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Jeg sitter og venter på at jeg skal ta med forkjølelsen ut i regn, sludd og snø for å tusle til teststedet jeg har fått time ved.

I mellomtiden er det film, pepperkaker og tente lys sammen med femåringen, mens vi venter på at tenåringene skal våkne.
Postet 27-12-20 kl 12:30 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Her veksler det mellom regn, sludd og nå våt og tung snø. Bare meg som er oppe. Måtte sende noen meldinger i forbindelse med smittesporing på jobb.
Postet 27-12-20 kl 12:35 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Vi skulle egentlig rydde i en utvendig bod, men ryddingen har vi flyttet innendørs. Det er ikke forlokkende å gå ut i dag i dette været.
Postet 27-12-20 kl 12:55 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Her har vi gitt alt som heter normal døgnrytme på båten. Merkelig hvor fort det der går.
Postet 27-12-20 kl 12:56 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Her har vi også gått fra snø til regn til sludd til mer snø, tror jeg dropper å ta med bilen ut i dag.
Postet 27-12-20 kl 12:59 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Våken.
Ferdig med frokost.
Skal snart legge ut på hjemturen, gleder meg ikke. Men blir fint å få ungene hjem idag da.
Postet 27-12-20 kl 13:15 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Vi skal forflytte oss fra winter wonderland til høljregn i dag. Må bare la barn og hunder rase fra seg, for det blir neppe mye utetid de neste par dagene.
Postet 27-12-20 kl 13:28 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Familien så på Soul/Sjel på Disney+ i går, og det anbefales som syssel i drittværet.

I dag har vi ingen planer. Grønnsaksbutikken på hjørnet skal avlegges et besøk for innkjøp av ingredienser til pinnekjøttlapskaus.
Postet 27-12-20 kl 13:39 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Innevær her også, så da slipper vi (les jeg) å ha dårlig samvittighet for at ungene er inne.

Jeg er i grunnen litt ferdig med jul, men det er godt med en fridag til, da. Får begynne å rydde litt her, det er fortsatt litt julaftenkaotisk med gaver over alt. Litt jobb på de voksne og SFO på den yngste i morgen, det tror jeg blir greit før ny langhelg.
Postet 27-12-20 kl 13:43 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Vi og Tjorven! Den anbefales herfra og, alle likte den. =)

I dag er det sånt et møkkavær at jeg til og med vurderer å ikke gå tur. Det skjer søren ikke ofte.
Postet 27-12-20 kl 14:07 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jentungen og jeg så Soul første juledag, den var veldig godt laget altså! Vi storkoste oss begge to.
Postet 27-12-20 kl 20:29 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg venter fortsatt på at smittevern skal få ut fingeren og sende meg det brevet som skal ut til de 33 jeg satte i karantene i går. Vi holder på å putte det opp, men...

Her hjemme har gutta besøk av en kompis. De har spilt brettspill. Nå lurer de på hvilket spill de skal videre på. Mannen har fått migrene av å spille tv spill samtidig som de har spilt brettspill. Den som burde tørna er jo jeg...
Postet 27-12-20 kl 20:47 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hengt noen timer i skogen med gode venner og drikke. Avrundet kvelden med middag hos kjæresten. Denne dagen når nok topp ti-lista i 2020.
Postet 27-12-20 kl 22:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no