Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 09-06-20 kl 08:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har nettopp satt meg ned med datamaskinen. Mannen har gått på jobb, storesøster er på jobb og lillesøster skal snart på skolen.

Jeg er ganske lei av soverommet mitt, men ellers er livet greit.

Dagens lyspunkt. Jeg er snart ferdig med en helt nydelig islandsgenser til lillesøster.
Postet 09-06-20 kl 09:04 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Jeg er vel installert i stua. Mannen har begynt på jobb igjen, så nå er det bare meg og dattera hjemme - hun er hjemme fra studier.
Postet 09-06-20 kl 09:17 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Mann og barn har reist avgårde til tannlegekontroll, jeg jobber og venter på kjøkkenmontører. De skulle egentlig komme torsdag, men spurte i går om de kunne starte i dag i stedet. Så i går kveld la vi kjøkkengulv...
Postet 09-06-20 kl 09:21 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Puh... Vikarkabalen lagt. Hvis en til gir beskjed nå velter lasset fullstendig...
Postet 09-06-20 kl 09:49 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg sitter på hjemmekontoret med rettebunken min. Det er mye mindre undervisning disse to siste ukene av semesteret, så jeg merker at jeg blir litt ... lat.
Postet 09-06-20 kl 10:00 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen.
Sola titter frem fra skyene, jeg hadde på lange ben på sykkelen på vei til jobb.
Gleder meg til å sykle hjem.
Postet 09-06-20 kl 10:02 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Morn! Jeg var tidlig på jobb, og har brukt tiden på å nøste opp i noen feil jeg gjorde et par mnd tilbake i tid som kan få litt kjipe konsekvenser for kunden. Deilig å være ny dere.
Postet 09-06-20 kl 10:03 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har helt fri i dag, og er klar med resten av ukas undervisning! Får ikke gjort så mye av det jeg planla, siden jeg har auramigrene/migrenehangover/et eller annet trinn i evig runddans av kranglenerver, men kan i alle fall drikke te og forsøke å lese bok.
Postet 09-06-20 kl 10:05 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på fysisk kontor i dag, og gleder meg over flere skjermer og gode kolleger.

Den nærmeste kollegaen min som jeg er veldig glad i hadde bursdag på fredag og jeg strikket sokker til henne i presang, og hun fikk dem i dag. Hun ble så ubeskrivelig glad, så det var utrolig koselig. Å få gi gave når mottakeren blir sånn er jo en gave i seg selv.
Postet 09-06-20 kl 10:21 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
På jobb, venter på at elevene skal komme så jeg kan samle inn signaturer på at jeg har gjennomgått klagereglementet med dem.

Jeg har 14 norsktekster igjen å vurdere, og 21 muntligprøver i tysk å gjennomføre i morgen - så er det slutt, gitt. Noen timer til skal riktignok fylles, men det er ikke noe pes nå.
Postet 09-06-20 kl 10:21 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg sitter her og blomstrer. PC en oppdaterer seg og har gjort det de siste 45 minuttene. Håper jeg rekker møtet kl. 10.
Postet 09-06-20 kl 10:32 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Oi, stompa. Når har dere karaktermøtene da? Eg synes eg er seint ute med vurdering, men ligg visst godt an. Vi har møte i morgen og torsdag.
Postet 09-06-20 kl 11:07 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi hadde karaktermøte i går, så jeg har den underlige følelsen av å ikke ha det travelt. Jeg har fylt timene i alle mine fag nå, siden jeg ikke har mistet noen til eksamener. Rart.
Postet 09-06-20 kl 11:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Vi har ikke karaktermøte annet enn for orden og atferd. Der er karaktermøtet i morgen. Ellers har vi frist for å føre standpunkt på fredag formiddag, og frist for å føre halvårsvurderinger neste onsdag. Jeg er i mål med vurderingene i klassene der jeg skal sette standpunkt, bortsett fra én elev som skal ha vippeprøve i morgen.

Det er lurt å ha vurderinger seint i gjennomgående fag, ser jeg. Da klarer vi å holde oppe læringstrykket helt fram til skoleslutt.
Postet 09-06-20 kl 11:57 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Så koselig, Tjorven!

Jeg er på jobb-kontoret på fulltid nå og nå er det åpnet for alle faktisk. Ingen påmelding.

Det er koselig å se folk igjen og ha kaffepause sammen og alt det der. Fint er det! Men det ser ut til å bli skikkelig fint vær i og over helgen og da vurderer jeg jammen hjemmekontor et par dager for å ha lunsj-pausa på verandaen og slippe arbeidsvei som stjeler av tid utendørs.
Postet 09-06-20 kl 15:05 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no