Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 08-09-20 kl 07:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Først?

Nye ordre inn, og en kollega short (syk). Ja, what to do? :svosj:
Postet 08-09-20 kl 08:55 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Er det bare tirsdag altså?

Negativ koronatest, men er fortsatt hjemme i dag. Snufser såpass at jeg nok hadde fått noen blikk dersom jeg troppet opp. Fy søren, vi er heldige vi som kan ha hjemmekontor.

Eldste er fortsatt hjemme og lærer har lovet oppgaver, heldigvis!
Postet 08-09-20 kl 09:00 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Bare tirsdag ja... Dette kan bli en lang uke. Mann og den ene sønnen skal bort fra torsdag til lørdag. Gleder meg til å bare være meg og minsten hjemme.

Jeg har stortrivdes på hjemmekontor i hele sommer, men merker nå når høsten siger på at det muligens kan bli lange dager.
Postet 08-09-20 kl 09:08 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er på hjemmekontor med snufsende tenåring i stuen. Sier som andre her at det kan bli en lang høst.
Postet 08-09-20 kl 09:19 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Tirsdag.
Jeg bare elsker jobben min. :kvitre:
Postet 08-09-20 kl 09:22 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på hjemmekontor, men skal straks på foreldreveiledning. Jeg tror dette blir siste runde i denne omgang. Det er helt vanvittig hvor stor forskjell det gjør på familiedynamikken at hverdagen er full av skole og aktiviteter. Det er dette vi kan og dette vi er gode på. Måtte det bare vare.
Postet 08-09-20 kl 09:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Har fått kaffe. Koronaen sniker seg innpå her nå. Første kollega er smittet, vedkommedes avdeling har karantene ut uken, for en gangs skyld kan vi være glad for vanntette skott mellom avdelingene.
Postet 08-09-20 kl 09:37 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg skjønner heller ikke helt at det bare er tirsdag.

Sovna på sofaen etter middag kl. 19 og forflyttet meg til senga kl 23. Likevel var det vanskelig å stå opp.
Postet 08-09-20 kl 09:41 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Her er det bibliotekkontor og 0 syke i husstanden. Stakkars Secunda måtte være hjemme hele forrige uke, ikke så moro når man akkurat har begynt på ny skole, men nå var hun veldig lykkelig.
Postet 08-09-20 kl 09:46 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Tirsdag ja, og foreløpig god arbeidslyst.

Mann glemte maten hjemme i dag og ringte for å få guttungen til å ta den med til seg (skolen ligger rett ved hans jobb). Rollene er snudd gitt.
Postet 08-09-20 kl 10:03 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal en tur på kontoret i dag, nesten nøyaktig 6 måneder siden sist jeg var der.

Foreløpig ingen syke i familien, men det spørs etter i dag da eldste sin klasse skal bade i sjøen som en del av svømmeundervisningen.
Postet 08-09-20 kl 10:18 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
Ingen syke her heller heldigvis.
Postet 08-09-20 kl 10:33 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
amo sin avatar
I går sovnet jeg på sofaen etter middag, tror sist det hendte var i 2014.....
Har noen bedriftbesøk på agendaen i dag, og skal på møte i utegruppen i nabolaget i ettermiddag. Ja,ja spennende om vi får laget en plan i regnværet....
Postet 08-09-20 kl 10:47 av amo amo er ikke aktiv
Gammel
Opphold her; var skikkelig høstlig ute i går med regn og mye vind. Begge barna var på sjøen med speideren og kom hjem våte.

I dag må vi ut og bevege oss litt alle tre. Vi har planer om å begynner å jogge/løpe intervaller.
Postet 08-09-20 kl 10:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg har hjemmeuke, det er mye hyggeligere med hjemmekontor når det bare er annenhver uke. Deilig å slippe reisevei, og kjekt å få unnagjort litt klesvask mens man jobber.
Postet 08-09-20 kl 10:59 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har heller ikke vært syke, men det pleier vi ikke å være. :banker ekstremt hardt i bordet:
Postet 08-09-20 kl 12:08 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jentungen var litt opptatt av dette med fravær rundt middagsbordet i går, om hun måtte være hjemme om hun ble forkjølet osv. Svarte så sant var at det måtte hun, men at det nok ikke ble et problem for henne som aldri er syk. Måtte sjekke i dag om påstanden min om at hun aldri er syk stemmer og ja, hun går nå i 7.klasse og har totalt to dager hvor hun har vært hjemme syk.
Postet 08-09-20 kl 12:50 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Frøy: snuppa mi hadde også 2 hele sykefraværsdager gjennom 7 år på barneskolen. Knerten er litt oftere syk enn det, men det er ikke hvert år han er borte. Så da tenker jeg at en dag fra eller til ikke er så farlig.
Postet 08-09-20 kl 13:05 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no