Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 01-07-21 kl 08:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.

Ungdommen med sommerjobb har fått lov til å sove frempå i dag så han skal vekkes om et par timer, uteliggeren AKA snart tenåringen som har flyttet ut i telt på terrassen for sommeren ligger også å sover, så da er det foreløpig stille på hjemmekontoret.
Postet 01-07-21 kl 08:41 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
På plass på kontorkontoret, i dag skal vi møtes alle sammen for første gang på lenge. Og ikke bare skal vi ha møte, men vi skal ut og spise etterpå. Noen ganger er det avgjort en fordel å bare være seks stykker.
Postet 01-07-21 kl 09:50 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På plass på kontoret. Et par møter i dag, så tror jeg det blir hjemmekontor resten av dagen.
Postet 01-07-21 kl 09:52 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er forresten også fra i dag kommunalt ansatt og ikke i et kommunalt foretak lengre. Det er litt rart og trist kjenner jeg.
Postet 01-07-21 kl 09:52 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen, travel dag før avspasering i morgen. Så er det helg med fjelltur og festligheter og kun 5 dager jobb neste uke før F.
Postet 01-07-21 kl 09:52 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var på fest i går, og det gjorde meg godt langt inn i sjela. Litt for mye vin og skravling med kompiser jeg ikke har prata ordentlig med på altfor lenge. For en lykke!

I dag er det litt jobb og litt blodgivning. Det blir bra!
Postet 01-07-21 kl 09:55 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Yngste er på Tusenfryd med en kompis i dag. Så litt stille ettermiddag på meg når jeg kommer hjem.
Postet 01-07-21 kl 10:06 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg sitter og kverner meg gjennom e-post-backloggen min. Men det er kort arbeidsdag, og i kveld skal vi på Spelet om trona S2, som vi egentlig hadde billetter til i november! S1 var utrolig morsom (Prima lo høyest av alle på hele Salt), så nå håper vi de greier å gjenta kunststykket!
Postet 01-07-21 kl 11:10 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Enda noen uker unna F, men hodet ligger noen hakk foran i kalenderen.

Må bare si at å bytte bil ikke er bare bare. Alle avtaler som følger med og ikke er samkjørte...
Postet 01-07-21 kl 11:57 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
På jobb. Travelt siden jeg har ferie fra lørdag, kun en uke, men. Skal bort til Frøy sitt område.
Postet 01-07-21 kl 12:05 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Frøy sitt område er jo stålende, sånn minus værmeldingen for neste uke da. Men er kommet tak over deler av skateparken da så det er mulig en regnværsdag for de som liker sånt.

Jeg har ikke akkurat gått på en ny garnsmell, sånn om mannen skulle titte innom her å spørre.
Postet 01-07-21 kl 13:03 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Jeg vet, Frøy. Vi kjører lørdag; da kommer regnet. Tror vi må ut på tur i alle fall. Er Jørpelandsholmen noe å se? Men tak over skateparken høres jo topp ut. Yngste på snart 13 har snakket om triksesparkesykkel. Kanskje han burde få og ta med seg? Han håper vi kan låne båt og kjøre.
Postet 01-07-21 kl 13:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Er en fin frisbeegolfbane, gode bade-, grill- og fiskemuligheter rundt hele holmen, er også satt opp en sånn klatreelementer samt det er jo en fin runde å gå på 2km. Så holmen anbefales et besøk, kjøp gjerne med dere utrolig gode dounuts fra iskiosken på torget.
Postet 01-07-21 kl 14:04 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg trives utmerket som kommunalt ansatt, jeg.

Intens dag for å bli ferdig med ting som kan gnage i f. Er jeg ferdig? Neida! Men jeg blir.
Postet 01-07-21 kl 15:21 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Takk for gode tips, Frøy.

Tenkte 16-åringen kanskje kan få kjøre også fra Tau til Jørpeland. Er jo grei vei der.
Postet 01-07-21 kl 17:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Tau-Jørpeland er jo en super vei å lærekjøre på, 17-åringen min reiser på camp til helgen så dere slipper å havne bak han i mopedbilen hans også.
Postet 01-07-21 kl 22:11 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Haha. Ja, fin vei, passe med trafikk, rundkjøring uten mye trafikk og gul stripe. Vi trenger litt nye veier. Innover mot Fiskå kjører jeg. Mye smale strekninger der og høy fart hos mange. Hun er ikke klar for det.

Koselig å gå og kikke litt på Jørpeland også ikke minst.
Postet 01-07-21 kl 22:41 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no