Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 26-02-24 kl 05:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Tungt å stå opp i dag, sov ikke så godt i natt. Men det er vel bare å komme igang med uka..Ut på tur med hunden - fint å kombinere med første møtet.
Postet 26-02-24 kl 07:12 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Litt trøtt stemning ved frokostbordet her også, etter at vi alle hadde fri i forrige uke. Nå er det ingen nåde, jeg er straks ut av døra som sistemann.
Postet 26-02-24 kl 07:23 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Tung mandag her også. Mindre trafikk på veien er eneste gleden jeg får av at det er vinterferie.
Postet 26-02-24 kl 07:48 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Er på kontoret, er ikke så mange her i dag. Flere har vinterferie, og noen er som vanlig på hjemmekontor. Det er meldt sol og strålende vær hele dagen her i dag, herlig nå når det nærmer seg vår.

Våknet halv 4 i natt, og lå våken minst en time, men da tror jeg at jeg duppet av litt igjen.
Postet 26-02-24 kl 07:55 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar


Noen dager vinterferie i forrige uke, og i dag kjente jeg virkelig på at det går mot lysere tider. Det var ikke lenger mørkt da jeg gikk til t-banen. Og, ikke minst, isen på gangstien gjennom bakgården er nesten borte, slik at man ikke trenger å forflytte seg med lemmer og bein som innsats. Bakgården har vært nesten ufremkommelig i et par måneder nå. Jeg må jo belage meg på at det kommer til å komme mer snø i år også. Men det er lov til å håpe at det aller verste er over.
Postet 26-02-24 kl 08:20 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Man kan nesten bli lurt til å tro at våren nærmer seg her også, men det kommer nok noen snøfall i mars og sikkert april også.

Ungene har vinterferie og jeg slapp vekking, det gjorde ingenting.
Postet 26-02-24 kl 09:00 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Vinterferie her også, men det blir jobbing hele uka med vurdering. Har fått unna litt på morran; nå trener jeg før frisør, og så blir det ei ny jobbeøkt.

Planlegger å ha vekkerklokka på vanlig tid hele uka, for å si det sånn.
Postet 26-02-24 kl 10:09 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vinterferie her også. Måtte inn å slå av vekkinga til yngste for den hadde han glemt å slå av for jeg orka ikke høre på den. Han hørte dem ikke.
Postet 26-02-24 kl 10:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Ikke vinterferie denne uka heller. Her er det jobbing som normalt. Jeg har i stedet startet nedtelling til påske.

Et avbrekk i alt gråværet i dag med strålende sol utenfor kontorvinduet. Det gjør godt.
Postet 26-02-24 kl 11:06 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har ikke vinterferie altså, bare vanlig fridag. Så påskenedtelling her også. Da blir det jo nesten en uke.
Postet 26-02-24 kl 11:38 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Hyttekontor her. Har skysset unger og mann i bakken, ladet bilen og småhandlet litt. Nå er det på tide å gjøre noen timers innsats med jobb.
Postet 26-02-24 kl 11:41 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Vinterferieuke her også, men alle i familien er på jobb, 15 åringen tvinger seg med på faren sin arbeidsplass så snart hun har fri.
Så det er lite som minner om ferie her annet enn en og annen snap fra folk på ferie som er i bakker med strålende føre og sol fra klar himmel.
Postet 26-02-24 kl 13:05 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ungene har vinterferie så jeg rømmer til kontoret hver dag denne uken.

Det var overraskende mye folk i kantina i dag med tanke på at det er vinterferie.
Postet 26-02-24 kl 15:17 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no