Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 26-10-23 kl 06:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 7

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
God morgen, friskt ute i dag. Glad for piggdekk på sykkelen, så jeg kom meg trygt på jobb.
Har nå fått kaffe.
Postet 26-10-23 kl 08:00 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er fysisk på jobb. I dag er det heldigvis en del møter, for jeg ble litt tullete. Prosjektene mine har gjort leveransene sine, og så ble det plutselig veldig stille. Det er oppgaver å ta tak i, men de er så kjedelige og det haster på ingen måte. Så da ender jeg med å utsette dem. Etter å ha kjørt i 110 km/t veldig lenge, så er det underlig å bare skulle kjøre i 50.

Jeg skal holde en stor presentasjon i ettermiddag, og det gleder jeg meg til. Jeg liker å få respons på jobben vi har gjort, og i dag skal det presenteres for en veldig kompetent gjeng fra hele Skandinavia.
Postet 26-10-23 kl 08:13 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Kjenner følelsen av å skulle bremse ned Tjorven. Det varer som oftest ikke så lenge, men kan være temmelig forvirrende et par dager. Jeg tenker at det er helt greit at det innimellom går litt treigt også, at jeg bruker noen dager på å komme på alt det andre jeg skulle gjøre.
Postet 26-10-23 kl 08:15 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Yoga og tur med hunden unnagjort. Nå igang med første møte, deretter setter jeg kursen mot kontoret.

I ettermiddag må jeg pakke litt og gjøre klar for å dra på sprangstevne i helgen. Alltid mye å tenke på når man skal reise med hesten.
Postet 26-10-23 kl 09:25 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hopla! Sitter og venter på at et møte skal begynne. I dag tror jeg hele admin har en kollektiv trøtt morgen og alt går litt sakte.
Postet 26-10-23 kl 09:35 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg har dusja og ordna meg. No har eg nettopp diskutert litt med hunden korleis det var dette med å stjele matrestar frå bordet... Trur ikkje eg nådde inn, han var alt for nøgd med å få gnagd i seg ei stola skorpe.

Skal til byen på behandling om litt, og så har eg lova å hente ungdommen på skulen så eg blir å henge igjen der ute ein liten time. Det trur eg betyr kaféliv i dag.
Postet 26-10-23 kl 10:28 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Hodet mitt fungerer ikke i dag heller. Prøve å lese samt prøve å få til en søknad.
Postet 26-10-23 kl 11:06 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no