Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 12-05-22 kl 09:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Helgen er nær! :skål:
Postet 12-05-22 kl 09:22 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Det ser ut til å bli en nydelig dag i dag! To dager med litt regn gjør susen! (Okey, jeg vet at det ikke er nok for vannmagasin og tørre åkre, men det som har kommet av regn, har gjort godt) Luften er frisk, og trær og gress er nå knallgrøndt! Straks helg, og snart storbyferie, bare 6 dager igjen!
Postet 12-05-22 kl 09:30 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var oppe kl 05.30 i dag og tok imot veldig trøtt sønn. Nei, han er ikke russ som har vært på fest. Han har friluftsliv valgfag og i natt var de på nattevandring. Det var oppmøte i går kveld kl 22.30 og så tok de t-banen til en endeholdeplass, og så har de brukt natta på å gå gjennom Østmarka. Det hadde vært litt kaldt og ganske gøy.

Nå sitter jeg for en gangs skyld i et digitalt møte som jeg bare er deltaker. Så jeg kan strikke litt, skrive litt her og bare komme med innspill til møtet når jeg faktisk har noe å si. Det er veldig behagelig.
Postet 12-05-22 kl 09:42 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Våknet også klokken 5 i morges. Arvingen, som er russ, men ikke hadde vært på fest, kom da hjem etter å ha kjørt en venninne hjem fra fest. Ga opp å sove, så rakk en joggetur med hunden før første møte klokken 07

Nå er jeg i full gang med møter. Skal treffe en venninne for lunsj- blir koselig.
Postet 12-05-22 kl 09:55 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
På min 2. pencilinkur på like mange uker. Men formen bedres. Sønn er levert på skoletur, datter skal snart kjøres til toget. Jeg skal prøve å trene litt, plante litt og gjøre litt kontorarbeid.
Postet 12-05-22 kl 09:59 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hei og hå! Ryggkræsj i tillegg til sylte forkjøla i dag. Hva kommer i morgen?

Konf på lørdag, heldigvis har vi gjort det tyngste arbeidet (bord og stoler). Nå skal jeg krabbe meg ut i produksjonen, for å sitte er i hvert fall IKKE bra.
Postet 12-05-22 kl 10:01 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Plutselig beskjed om pakkelevering med signatur. Trodde den kom til et utleveringssted. Etter litt fram og tilbake så fant vi en plan. Ingen er hjemme og adresse kan ikke endres.
Får forhåpentligvis 2 fornøyde gutter i ettermiddag.
Postet 12-05-22 kl 10:06 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er så mange møter at jeg rekker ikke å gjøre noe mellom. Så oppgavene blir forskjøvet og jeg går med konstant dårlig samvittighet og det knyter seg i nakken. Forhåpentlig blir det bedre når mai er over.
Postet 12-05-22 kl 10:35 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Avatar sin avatar
Godt å se vi er flere morgenfugler, selv om jeg syns det er helt dust å våkne av seg selv 0450. :trøtt: Ikke dårlig å være på jobb kl.6 når man har en halvtime med tog også. Snart helg!
Postet 12-05-22 kl 11:30 av Avatar Avatar er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hei.

Jeg er på kontorkontor og stressnivået er høyt. Sovnet før klokken var 22 i går så følelsene er ikke like mye på utsiden i dag som de var i går.

Satser på at ting roer seg på sikt.
Postet 12-05-22 kl 11:35 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg våknet litt over 5.
Postet 12-05-22 kl 12:27 av star star er ikke aktiv
Gammel
Jeg synes det er hardt å stå opp for tiden, er stuptrøtt. Regner med det er pga pollenallergi.
Postet 12-05-22 kl 20:09 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no