Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 09-04-22 kl 08:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
God morgen! Jeg er på hytta for første gang på et halvt år. Litt ulike årsaker til at det er så lenge siden, men det er i allefall veldig godt å være tilbake. Har kost meg foran vedovnen i noen timer med frokost, hekletøy, bok og radio, samt kos med hunden. Nå skal vi straks ta dagens første skitur tror jeg. Mann og tenåring har starter påskeferien i Oslo så jeg er alene og styrer dagen selv. Det er litt deilig det også
Postet 09-04-22 kl 10:50 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God morgen fra hytta her også.
Vi har reist fra «ungene», de samles hjemme med mor og far på fjellet. De er velkommen opp her altså, men det skjer visst for mye hjemme i påsken med venner de ikke har sett på lenge.
Postet 09-04-22 kl 11:02 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hjemmepåske her, uten noe særlig med planer. Kjæresten og jeg er alene i siste halvdel, da håper vi på noen fine motorsykkelturer.
Postet 09-04-22 kl 11:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hjemme foreløpig. Vi må komme mer i orden! I dag skal vi kjøpe skruer så vi kan henge opp ting i påsken og innom Comfort og få tak i knagger mm til bad.
Postet 09-04-22 kl 11:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Rolig morgen her, jeg sov lenger enn jeg pleier. Jeg tror det var nødvendig. Det ligger an til hjemmepåske her, så jeg tror jeg skal kjøpe litt blomster og stuff i dag, så ungene kan si de kommer fra et møblert hjem. Jeg hadde håpet på en fjelltur, men det er meldt en del vind, og det er kommet en del snø, så det spørs om jeg gidder.
Postet 09-04-22 kl 11:46 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har vært på en løpetur i sola. Kaldt, men det er greit når det er fint ellers. Skal spise og dusje, så skal jeg ut noen ærender før Frøkna kommer. Blir godt å ha begge ungene hjemme.
Postet 09-04-22 kl 11:57 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Vi er hjemme. Manner meg opp til å stikke ned på Sats. Ellers rydde og vaske på planen.
Postet 09-04-22 kl 12:34 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Propella sin avatar
Jeg prøver å skrive oppgave. Det er vanskelig. Jeg sliter med å komme. Nyter at jeg er alene. Har lyst til å gjøre alt mulig annet enn å skrive oppgave.
Postet 09-04-22 kl 13:21 av Propella Propella er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er bare vanlig helg her, påskeferien starter ikke før tirsdag ettermiddag. Ungene har starten sin påskeferie. Blir bypåske i år også, utforske kafeer små spisesteder som vi egentlig ikke har vært på under pandemien.
Postet 09-04-22 kl 13:30 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av åpenhjertig
Jeg sliter med å komme. Nyter at jeg er alene.


:kofferthumor:
Postet 09-04-22 kl 15:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Propella sin avatar
Jaja, sånn kan det gå.
Glemte visst et ord også. Komme i gang skulle det stå.
Postet 09-04-22 kl 16:19 av Propella Propella er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da ble det 10 nye mil bak rattet for eldste. Vært i Sverige og shoppa klær og brus til konfirmasjonen.
Postet 09-04-22 kl 16:34 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Komme meg på Sats, kanskje?
Postet 09-04-22 kl 16:57 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no