Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 30-11-16 kl 08:26 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 30

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Denne passet glimrende akkurat nå.

Hvilket minner meg om "se filmer på originalspråk med barna"-prosjektet mitt.

Nuvel. NÅ må jeg jobbe.
Postet 30-11-16 kl 08:50 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Fortsett å svømme, fortsett å svømme.

Føler at jeg så vidt klarer å ha hodet over vann, lang skrivedag på eksamen på høgskolen i dag. Det er vel igrunn dagens planer, ja, trene litt og lunsj med ei studievenninne.
Postet 30-11-16 kl 08:51 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Nok en heftig dag på trappene: to timer undervisning, to timer møte, og så enda en times møte. Yey. Ikke blir det mulig å få tak i kaffe med det aller første heller.
Postet 30-11-16 kl 08:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Skrivedag i dag. Mandag er jeg ferdig!
Postet 30-11-16 kl 09:19 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Absolutt alt i meg protestert mot å stå opp når klokka ringte første gang. Derfor er jeg ikke på jobb enda. Jeg tror jeg er litt Dory i dag.
Postet 30-11-16 kl 09:28 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg er inne i får-ikke-sove-og-har-ikke-matlyst-delen av vinteren, og det gjør meg til en utrolig sjarmerende person. This too shall pass, har jeg hørt.
Postet 30-11-16 kl 09:38 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Alt det der uten kaffe høres helt umulig ut Toffskij. Min sympati.

Jeg er på jobb og er trett.

Jeg har fire reisedager igjen før jul, en helg med fullt program, en hjemmehelg og så en bortreist helg. I tillegg skal jeg ha ansvar for tre juleavslutninger. Jeg har prøvd å lete i kalenderen for å se om jeg har mulighet til å ta en fridag, men det ser dårlig ut.

Jeg har gitt familien beskjed om at det blir minimalt med juleforberedelser i år. De har fått velge et kakeslag hver og det skal jeg bake. Og så håper jeg at julekortene som er bestilt kommer snart slik at jeg kan skrive og sende. Heldigvis er nesten alle gaver kjøpt. Og det blir jul, selv om desember er travel.
Postet 30-11-16 kl 09:40 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har fått en sjarmerende tørrhoste som tar knekken på nattesøvnen min.

Så skal jeg bare en liten svipptur til Amsterdam igjen denne uken, så må det da begynne å bli desember.
Postet 30-11-16 kl 09:42 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg må finne kaffe, ellers kommer jeg ikke til å få gjort noe som helst. :desperat:
Postet 30-11-16 kl 09:43 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Jeg har visst ikke vært snill i året som gikk.

Men jeg har spist sjokoladekake til frokost.
Postet 30-11-16 kl 09:50 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar


Gratulerer med dagen, Tåtti!
Postet 30-11-16 kl 09:53 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Tusen takk, Pingis!

Like bra min kake ikke så sånn ut, for da hadde jeg ikke hatt hjerte til å spise den.
Postet 30-11-16 kl 09:55 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Tåtti-dag! Juhu!

Postet 30-11-16 kl 09:57 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for Tåtti!

Postet 30-11-16 kl 10:04 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Tåtti.

Jeg venter på noen som må klare å komme seg inn til et Skypemøte. Jeg vil hjem.

Jeg vurderer veldig seriøst en gjemmekontordag i morgen. Jeg er simpelthen for trett. Eller kanskje en halv fridag. Det hadde faktisk gått veldig greit. :tenker:
Postet 30-11-16 kl 10:09 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Grattis Tåtti!!

Fikk litt forklaring på tiltagende trøtthet og slitenhet i går, skulle gi blod men hadde 11,6 i blodprosent. Da blir det fem mnd. til neste forsøk og full dose med jern i mellomtiden. Jeje, håper det hjelper og ikke magen går i spinn da.
Postet 30-11-16 kl 10:15 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Grattis til Tåtti!

Jeg startet dagen med å kjefte på guttungen fordi han ikke klarte å svelge noen tabletter. Jeg fortjener fiskedask. Stakkars vennen. Jeg ba om unnskyldning, da. Jeg kan svelge 10 piller i slengen bare med en minislurk vann, så empatien min er ikke helt som den skal være på den fronten. :svart samvittighet:

Også har jeg, språkutdannet og språkarbeidende, i en alder av 47 år plutselig skjønt at det IKKE heter "sagomsnust".
Postet 30-11-16 kl 10:19 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Tåtti!
Jeg har sylfersk niåring i hus, og kan gjette på at ønskelisten hennes har noen likhetstrekk med din - det er mye klosser involvert?

Noen timer til på jobb, så skal jeg reise tidlig for å gjøre klart til pepperkakebakebursdag.
Postet 30-11-16 kl 10:32 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Gratulerer, Tåtti!
Divine: hvis det er en trøst, så er det mindre enn to uker siden jeg skjønte at det ikke het "tunggrodd".

Jeg får hjemmeeksamen utdelt om to timer. Litt spent, mest lei. :ferdig fredag:
Postet 30-11-16 kl 10:54 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Gratulerer, Tåtti!

Jeg så Arrival i går og har aldri, aldri blitt så berørt av en film noen sinne. Jeg klarte ikke å snakke da vi gikk ut av kinoen. Magisk.
Postet 30-11-16 kl 10:59 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Gratulerer, Tåtti!

Jeg har feber. Passer skikkelig bra når jeg sitter med hjemmeeksamen. Har heldigvis Lemsip.
Postet 30-11-16 kl 11:25 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Hurra for Tåtti!
Postet 30-11-16 kl 11:26 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Adrienne sin avatar
Happy bursdag, Tåtti.
Postet 30-11-16 kl 11:48 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med dagen, Tåtti!

Startet dagen med 6-års kontroll på helsestasjonen for minstemann. Han ser, han ører, ellers total waste of time ..

Trenger motivasjon. Jobben er dønn kjedelig om dagen.
Postet 30-11-16 kl 13:06 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hurra, gratulerer med dagen, Tåtti! Jeg har feira med to klementiner jeg fikk gratis i kantina, siden de begynte å bli litt slappe. Ikke så mye som et halvt W i sikte, dessverre.

Fire timer undervisning og fire timer møter. Svosj!
Postet 30-11-16 kl 14:17 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg hadde fått frigjort en dag neste uke, slik at jeg kunne ta fri fredagen. Så klarte jeg akkurat å sende beskjed til sjefen om at jeg tok fri. Og så kom det noe annet som måtte skje den dagen. Så jeg måtte sende kontrabeskjed fem minutter etterpå. Det jeg skal gjøre neste uke er hyggelig altså, det er ikke det. Men jeg hadde gledet meg litt til en fridag.

Jeg klager egentlig ikke. Jeg skal ha to ukers juleferie. Jeg har bare lyst på litt fri nå også.
Postet 30-11-16 kl 15:00 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
På den positive siden så har jeg kjøpt den nye Doktor Proktor boken og har fått lov til å lese den høyt for storesøster. Jeg har lest alle de andre Doktor Proktorbøkene høyt, og det er liksom ikke helt det samme å lese dem bare for seg selv. Lillesøster er blitt for stor for høytlesing, men storesøster er blitt så stor at det er litt hyggelig igjen, så vi skal begynne på den i kveld.
Postet 30-11-16 kl 15:04 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Gratulerer med Tåttidagen!
Postet 30-11-16 kl 15:17 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Så mange fine, og velfortjente kaker! Gratulerer, Tåtti!

Selv er jeg litt ør etter første dag på kortisontabletter, men håper det fikser skulder-drit.
Postet 30-11-16 kl 15:47 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, tåtti!

Jeg gleder meg til påske, for da vet jeg at jeg kan ta over en uke fri....
Postet 30-11-16 kl 15:51 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no