Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 20-04-22 kl 08:33 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Hepp. I dag skal jeg lese kontrakt. Mange sider og vedlegg med skumle uttrykk og vendinger for en liten og økonomisk sårbar bedrift. Tror jeg må ha litt eksperthjelp før signering, men først må jeg kjenne kontrakten selv.

Etter en kaffe til.
Postet 20-04-22 kl 08:43 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det hørtes skummelt ut, Eia.

En gang i tiden trodde jeg at jeg ville bli jurist. Jeg er veldig glad for at jeg ikke ble det. Jeg er ikke god nok til å få med meg alle små detaljer i formuleringer som plutselig snur alt opp ned. Så da er det helt greit for meg å ha en jobb hvor vi "har folk til slikt".
Postet 20-04-22 kl 09:09 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Ja, kontrakter er litt skumle, og man skal finlese nøye for å være klar over alle konsekvensene av det som står der.

I dag er det meldt rene sommerværet her hos oss. Deilig!
Postet 20-04-22 kl 09:20 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Lykke til med kontraktlesingen Eia!
Postet 20-04-22 kl 09:20 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Takk, dere! Har lest gjennom selve avtalen, samt 1 av i alt 9 vedlegg. Mange punkter å diskutere allerede. 8 vedlegg to go ...
Postet 20-04-22 kl 09:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hjemmekontor siden jeg er uten bil. Men nå er den visst ferdig allerede. Men sitter hjemme likevel.
Postet 20-04-22 kl 10:48 av star star er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Tja, det blir billigere å få den EU godkjent enn jeg fryktet. Nå visste jeg jo minstesummen og der er det mye jobb. Så det andre blir bare deler. Men billig er det ikke.
Postet 20-04-22 kl 11:29 av star star er aktiv nå
Gammel
Skiftet dekk tidlig i dag og kan fortsatt kjøre med mine vinterdekk neste år, hurra.
Postet 20-04-22 kl 11:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Dag 2 på hjemmekontor. Testet veldig overraskende positivt for Corona, på hjemmetest tatt på jobben i går. Ble sendt rett hjem. Var bare litt snufsete og ble hesere og hesere i bilen på vei til jobben i går. Foremn er greit nok, ikke helt på topp, men greit nok til å jobbe hjemmefra.
Postet 20-04-22 kl 13:01 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er på kontorkontor. Akkurat hatt en snaputveksling med poden som visstnok er i skobutikk og på jakt etter nye vår-/sommersko. Ser ut som at han endte opp med et par sjokkrøde Nike. Jaja bare han er happy så.
Postet 20-04-22 kl 13:15 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Dekkskift neste uke. Hadde tenkt å slippe bortom i dag, men sjåføren mi n kunne ikke kjøre meg til verkstedet før nå. Så da gidder jeg ikke. Drop in tar evigheter så sent på dagen tror jeg.
Postet 20-04-22 kl 14:28 av star star er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er på jobbreise og sitter akkurat nå mutters aleine igjen fordi alle som jobber 7-3 har gått hjem.
Postet 20-04-22 kl 16:08 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no