Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 05-04-22 kl 08:03 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Kaos morgen med snø på utsiden, vei som er stengt som gjorde at gutt er forsinket, mann måtte bytte tilbake til vinterdekk og i det hele tatt.

Dette har ført til at ikke en eneste av de som bor under samme tak som meg har gratulert meg meg dagen i dag.
Jeg har bursdag i dag!
Postet 05-04-22 kl 08:36 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Gratulerer med dagen, Frøy.
Postet 05-04-22 kl 08:42 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for Frøy! Jeg har sunget bursdagssang på morgenkvisten (kjærestens datter), den kan være til ære for deg også.

Jeg nøster i mange løse tråder, spent på om det blir noe orden.
Postet 05-04-22 kl 08:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer med dagen, Frøy!

Jeg er på hjemmekontor, og startet dagen med å ha de nye vinduene mine dinglende i kran rett utenfor. Gleder meg til å få dem på plass, gruer meg til å sitte og jobbe i banking og hamring.
Postet 05-04-22 kl 08:50 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Frøy.

Jeg er på jobb og litt trett og lei. Men det vil vel helst gå seg til.
Postet 05-04-22 kl 09:05 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Gratulerer med dagen Frøy

Snø her og. Ikke akkurat det jeg hadde ønsket meg. Er virkelig klar for vår.
Siste dag av covid karantene. I morgen tenker jeg meg på kontoret igjen
Postet 05-04-22 kl 09:17 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer Frøy!
Postet 05-04-22 kl 09:20 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Neket sin avatar
Hurra for Frøy!

Jeg er på messe denne uka, og det er faktisk veldig stas. Første siden før covid, og det er superhyggelig å treffe igjen gamle kjente. Litt slitsomt da, i går var jeg sosial fra ni om morgenen til midnatt, det var i overkant.
Postet 05-04-22 kl 09:44 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen, Frøy!

Jeg er aldeles straks på vei til storbyen, for et viktig møte med nok en potensiell storkunde (megakunde for oss). Wish me luck!
Postet 05-04-22 kl 09:45 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Grattis med dagen Frøy!
Postet 05-04-22 kl 10:21 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med dagen, Frøy!
Kontor-kontor i dag, og 2 intervjuer på planen. Innimellom prøver jeg også å få på plass noen statistikker.
Postet 05-04-22 kl 10:29 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Gratulerer med dagen, Frøy

Er på kurs dag to, men kort innom et kurs nr. tre før jeg løper tilbake til det kurset jeg opprinnelig er på. Nå er det vold og trusler og skadeavvering. Noen som sa at skolen er kjedelig?

God tirsdag
Postet 05-04-22 kl 10:44 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Gratulerer, Frøy!

Jeg starter dagen på hjemmekontor og vurderer tysktekster. Det går heldigvis ganske fort siden jeg ikke trenger å gi så mye tilbakemelding på innholdet.

Har også endelig fått organisert urnenedsettelse for stefaren min, så vi får gjort det når ungene mine er hjemme i påska. Har også reservert bil jeg sannsynligvis skal kjøpe. Nå må jeg bare håpe at elektrikeren ringer meg tilbake, så er jeg oppe i tre praktiske ting ordna på en dag. :svett:

Skal snart gå på jobb i finværet. Vi får besøk av dialektforskere fra NTNU etter lønsj, som skal forske på elevene våre, så det blir spennende og litt avveksling!
Postet 05-04-22 kl 10:50 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Hipp hurra for deg, Frøy!

Vi har ikke snø, takk og pris.

Har omsider fått booket meg massasje til i morgen kveld. Håper det vil løsne opp rygg og nakke noe.
Postet 05-04-22 kl 11:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen, Frøy

Lei av mage som krangler.
Postet 05-04-22 kl 12:43 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Takk for gratulasjoner, Stuggu er jammen en fin plass å ha bursdag.

Masse lykke til på møte Eia, jeg krysser fingrene.
Postet 05-04-22 kl 12:49 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gratulerer med dagen, Frøy!
Postet 05-04-22 kl 13:10 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det ble litt trekkfullt her da de begynte å ta ut vinduene, var ikke helt heldig timing å trenge å ha hjemmekontor i dag. Hos naboen på den ene siden er de straks i gang med å rive et påbygg, og naboen på den andre siden får også nye vinduer denne uka. Og rett ovenfor oss står det en og spyler taket til en tredje nabo...
Postet 05-04-22 kl 13:15 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Gratulerer med Frøy-dagen! Mannen følte ikke for å skifte dekk likevel da det snødde sidelengs i helga. Heldigvis!

Jeg kom meg på jobb med vinterdekk, mannen som ikke skiftet dekk fikk sykeansvar for lillesøster som var oppe og spydde flere ganger i natt. kan ikke huske at vi har hatt en sjau som har vart mer enn en eller to oppkast. Krysser fingrene for at vi andre slipper unna.
Postet 05-04-22 kl 15:37 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Køen for oppkjøring var MYE kortere enn forventet, klarte ikke å få oppkjøring på 18års dagen, men ca 2 uker etter er ikke så verst i grunn. Så nå er vi tilgitt for det han mente var alt for sen start på lappen.

Han blir ikke 18 før i mai, men fikk i dag bekreftelse på at kjøreskolen har klart å skaffe dato til han.
Postet 05-04-22 kl 15:38 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det dundrer litt mer av militært helikopter enn de som vanligvis frekventerer her gitt.
Postet 05-04-22 kl 17:14 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no