Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 31-03-22 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Vinteren er kommet tilbake for fullt. Minusgrader var ikke helt det jeg håpet på i slutten av mars.....Men det regner i det minste ikke.

I dag skal jeg spise lunsj med ei venninne. Blir koselig Ellers tenkte jeg meg ogå en tur på kontoret.
Postet 31-03-22 kl 08:27 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen, ja!

Nei, det regner ikke, men kaldt - det er det. :brr:

I dag er det lang dag, men ikke jobbmessig. Møte med "øvrigheta" i ettermiddag, og så forberedelse til, og avholding av, årsmøte for frivilligjobben. Tenker det skal bli godt å legge beina på skammelen i kveld.
Postet 31-03-22 kl 08:55 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
him sin avatar
Morgen! Har en skikkelig avslappende dag i dag (har vært hurramegrundt i en tid nå, så det er både godt OG uvant på samme tid. )
Postet 31-03-22 kl 09:27 av him him er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret.
Kamp i kveld.
Postet 31-03-22 kl 09:27 av star star er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Nesten frisk, men fortsatt på hjemmekontor. Det snekres stadig utenfor, men jeg håper de skal et annet sted enn rett utenfor vinduet der jeg sitter i dag.
Postet 31-03-22 kl 09:35 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hjemmekontor, travel dag. Krysser fingrene for at det ikke blir streik i Fellesforbundet, men vi må jo forberede oss på at det kan bli, da går ca. 300 ansatte ut i streik. Ansatte som går i bl. a. offshorerotasjoner, med det ekstraarbeidet det medfører.
Postet 31-03-22 kl 09:43 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Avspaserer i dag og i morgen. Reiser om noen timer til Trondheim og en helg med korps, festligheter og få treffe de folka man bare ser den ene gangen i året der oppe
Postet 31-03-22 kl 09:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hjemmekontor her, egentlig finfint etter mange lange kontordager i det siste. Noen få møter etter hvert, og så skal jeg ut og spise med kollegaer i kveld, det blir så koselig! Nå kaffe og nyte at begge barn er på skolen.
Postet 31-03-22 kl 10:26 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er hjemme i dag og prøver å finne igjen overskuddet. Ulempen er at jeg blir rastløs av å slappe av. :himler:
Postet 31-03-22 kl 10:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Har vært på studiesamling fra mandag og kom hjem i går kveld. I dag er det heldag i kommunestyret. Det er MYE om dagen og kjenner jeg er sliten.
Postet 31-03-22 kl 11:14 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Ferdig med dagens mest hektiske oppgave på jobb. Puster ut og prøver å finne meg sjæl igjen... Nedtelling til lunsj i dag, og til avspasering etter lunsj i morgen.
Postet 31-03-22 kl 12:38 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Rydder og vasker litt rundt om i huset. Enkelte plasser samler det seg opp mykje tull og rot, så då må det ein liten ryddesjau til iblant. Ute skinner sola og eg har til og med vinduet opent for å få inn litt deilig vårluft.
Postet 31-03-22 kl 12:48 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg sitter på et bakrom hos gynekologen på 4. timen og venter på at 17-åringen skal komme seg etter spiralinnsetting.
Var en time på jobb, før timen hennes og det ble det i dag :ups:
Postet 31-03-22 kl 14:09 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Huff da, Appelsin.
Men trodde ikke man satte inn spiral på unge, jeg? Trodde man først gjorde det etter at man har fått barn?
Postet 31-03-22 kl 14:18 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Mex: Hun har alvorlig dysmenoré/mens-plager (invalidiserende), og hormonspiral er beste og enkleste behandling.
Postet 31-03-22 kl 15:26 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg fikk beskjed om av min fastlege at spiral nå settes på ungdom. Eventuelt p-stav.
Postet 31-03-22 kl 15:32 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Kan bekrefte at ungdommer nå i hvert fall kan få hormonspiral uten noen spesielle, medisinske grunner.
Postet 31-03-22 kl 16:16 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Ja, tidligere var det ikke anbefalt, men fordi det er veldig sikker prevensjon som samtidig kan lindre plager, så er det ikke lenger gode grunner til å vente til etter at man har fått barn.
Kan være litt mer plager i forbindelse med innsetting, men det går stort sett bra.
Vi er vel hjemme nå, da. Hun har det rimelig greit med varmeflaske, naproksen og paracet.
Postet 31-03-22 kl 19:16 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
19-åringen har hatt spiral i 2 år, men menssmertene er verre enn noen gang hos henne.
Postet 31-03-22 kl 20:42 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Ikke si det
Det blir verre tiltak her om spiralen ikke hjelper. Lapraskopi osv.
Postet 31-03-22 kl 20:47 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Håper det går bedre med henne nå, Appelsin.
Postet 31-03-22 kl 23:01 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no