Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 11-10-20 kl 08:16 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Det er for få småbarnsforeldre på FP når det er hun med valp som er først oppe, altså.

Jeg teller på knappene om jeg skal debutere på nytt treningssenter i dag, eller bare ta livet helt med ro.
Postet 11-10-20 kl 09:33 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.

Ikke noe småbarn her i huset lenger, heldigvis.

Dagens planer er trening og frisk luft. Rydde og ordne litt kanskje. Rolig søndag.
Postet 11-10-20 kl 09:44 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg våkner tidlig uten å bli vekket av hund eller barn. De snorker gjerne villig vekk bort halve formiddagen.

Jeg har benyttet morgenen til å jobbe litt, så kommende arbeidsuke ikke blir så bratt. Ingen andre planer for dagen, får se hvordan det faller seg.
Postet 11-10-20 kl 10:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Må komme meg ut på tur i dag. Og lese litt meir på studierelaterte ting.
Postet 11-10-20 kl 13:35 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen med å sitte i sekretariatet i håndballhallen. Så det ble en tidlig start på dagen. Jeg har fått sett noen kamper på veldig forskjellig nivå.
Postet 11-10-20 kl 14:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Minsten har spilt kamp. Skjønt, spilt er vel å ta litt hardt i. For de spilte elendig håndball. Nesten ingen ting fungerte og de tapte med 12 mål.

I ettermiddag skal vi til foreldrene mine for å spise middag. Det er første gang siden sommeren. De er heldigvis forsiktige og holder seg mest hjemme/på hytta.
Postet 11-10-20 kl 16:07 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi har vært på kino. Fikk brukt opp noen gavekort som ungene fikk til jul.
Postet 11-10-20 kl 19:32 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Det at jeg innførte fast ordentlig søndagsmiddag med dessert hver søndag for rundt et år siden er det lureste jeg har gjort. Det er utrolig koselig, hele familien gleder seg og jeg ser at jeg blir flinkere og flinkere. I dag var det tynnribbe med gele og sjokoladepudding til dessert og hele familien i matkoma.
Postet 11-10-20 kl 20:05 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no