Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 07-10-20 kl 08:35 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
På kontoret igjen etter en uke hjemme, nå må jeg få ferdig rapporteringen. Og følge opp leverandøren av det nye systemet vårt, hvorfor må ting purres hele tiden?
Postet 07-10-20 kl 09:49 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Oppdatert 07-10-20 kl 11:09 av celebelen
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Hjemme, venter på koronatestsvar… så lei av korona.
Vel, skal gå meg en tur i skogen snart. Ha litt hjemmekontor og få gjort litt annet.
Postet 07-10-20 kl 10:33 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var på kontorkontoret i går, og der var det helt tomt. Det er jo i henhold til gjeldende retningslinjer akkurat nå, men jeg savner sosial kontakt noe så innmari. I dag er det hjemmekontor, men jeg har masse møter, og da er det litt mer overkommelig.

Straks er det et infomøte for alle i enheten min, og da er jo hjemmekontor praktisk siden jeg kan strikke samtidig som jeg følger med. Normalt sett står jeg for 70 % av praten i møtene våre og da blir det ikke tid til slikt.
Postet 07-10-20 kl 10:36 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har gjort unna en bunke med 32 besvarelser, nå skal jeg gyve løs på en annen bunke. Den har bare 31 besvarelser. Den siste (27) får jeg ta til helga.

Snart skal jeg pakke med meg sekken og bikkja og dra ut i skogen. Det er balsam.
Postet 07-10-20 kl 10:52 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg fungerer ikke og bør strengt tatt bedt om en liten delvis sykemelding.
Håper jeg får gruffa litt og landa litt hos psyk.mot på slutten av arbeidsdagen.
Postet 07-10-20 kl 11:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har startet dagen på Ullevål for å ta antistofftest, sammen med frøkna. Det var en hyggelig start på dagen, bilkjøring er perfekt for å bånde litt med tenåringen. Hun var ikke så blid for at vi gav samtykke til at hun skulle være med i testen, men ble motvillig med da jeg sa det var for en god sak.

Nå er det hjemmekontor og kaffe for alle penga resten av dagen.
Postet 07-10-20 kl 12:10 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Da har resten av familien dratt nordover for å besøke vesla. Så jeg har fri resten av uka og er alene hjemme. Seriøst luksus for jeg har savnet alenetid siden mars!
Postet 07-10-20 kl 12:25 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Mye å gjøre på hjemmekontoret i dag, men fikk nå jentungen ut dørene klar for Trolldomsakademiet. Måtte få svigers til å kjøre henne.

Nå jobbe litt mer.
Postet 07-10-20 kl 13:15 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Akkurat vært og coronnatestet eldstemann. Ser det er et nytt tilfelle av coronna her nå, men jeg tviler på at sønnen min er smittet.

Nå høstferie.
Postet 07-10-20 kl 14:29 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Har sittet i møte for nytt system hele dagen og har enda et par timer igjen. Men, dagen er gått fort; det er et stort pluss. Men det var godt å få av øretelefonene en liten stund nå som det er en kort pause. Er ikke vant til å sitte med de hele dagen.
Postet 07-10-20 kl 15:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gmorn. Siste dag på jobb før en bitteliten høstferietur til hytta i skogen.

Det blir, eh, spennende å se om det har vært museinvasjon der, vi har ikke vært der på en god stund nå.
Postet 08-10-20 kl 09:13 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no