Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 18-09-20 kl 07:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor i dag. Det er finvær og det blir lunsj på verandaen i sola håper jeg. Kanskje siste gang i år?
Postet 18-09-20 kl 09:07 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Jeg er sliten og kje. Nesten så jeg ønsker at jeg blir smitta av eldste og kan bli hjemme.
Postet 18-09-20 kl 09:12 av star star er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Hjemmekontor i regn.
Postet 18-09-20 kl 09:13 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
På plass på jobb. Lønnskjøring og fakturering sammen med litt kaffedrikking, og så litt produksjon før helgen.

Det er litteraturkvelder i byen, så tenker det blir en liten bytur i kveld, jeg.
Postet 18-09-20 kl 09:26 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Kontor først, begravelse til kollega etterpå. Ikke særlig lystig fredag.
Postet 18-09-20 kl 09:33 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar


Denne dagen har jeg gledet meg til i nesten et halvt år. Da verden raknet helt for meg i våres så ga psykologen beskjed om at det var viktig å ha noe å glede seg til. Men verden var helt i limbo og de tingene jeg normalt sett gleder meg til var det helt i det blå når ville inntreffe igjen. Men denne helgen var spikret. Vi skal sitte 7 damer i et forsamlingshus og sy, og selv i våres klarte jeg å se at det faktisk kom til å skje. Det var forunderlig mye trøst i å ha en plan for noe gøy.

Og i dag er dagen her.

På toppen av det hele har jeg i mellomtiden investert i ny symaskin, så på dette sytreffet skal jeg ikke bruke halve tide på å krangle med maskinen min.
Postet 18-09-20 kl 10:26 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har så vidt kommet meg gjennom et Teams møte uten å eksplodere, jeg er litt lei av teamet mitt nå, mannfolk 60+ som drar: "jeg har jobbet siden før du ble født" kortet hver gang jeg har noen nye tanker å komme med.
Postet 18-09-20 kl 10:28 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Deilig med fredag, nydelig høstvær!
Postet 18-09-20 kl 10:37 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det høres herlig ut, Tjorven!

Jeg har rømt huset, siden det ikke var håp om noe alene hjemme-tid i dag, men må tilbake og kjøre datteren på corona-testing snart.
Postet 18-09-20 kl 11:02 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Sitter på et litt amputert møte. Mange er borte for en hel bråte er satt i karantene pga ett smittetilfelle. De har gått hardt ut og stengt ned mye mer enn «reglene». Ddt første tilfellet som har vært «ute i samfunnet» her lokalt. Vi har hatt tre smittede tidligere, men det er etter reise og som egentlig har gått rett i karanteneish. Så blir et kort møte idag siden kommunedirektør og ordfører er litt opptatt.
Postet 18-09-20 kl 11:12 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det høres jo ut som en liten eksplosjon er på sin plass, @Frøy. En kontrollert en. Vi har hatt mye samme mentalitet hos oss, det velkjente "not invented here" og "dette har vi prøvd før". Sånt må man ta tak i, det er for dumt.

Kos deg, @Tjorven! Jeg som ikke er glad i å sy kan ikke relatere til aktiviteten, men det å gjøre noe man synes er gøy med andre, er gull verdt når så mye ikke lar seg gjennomføre på forsvarlig vis!
Postet 18-09-20 kl 11:19 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Jeg har bursdag. Lurer på hva vi skal ha til middag.
Postet 18-09-20 kl 11:23 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Gratulerer med dagen Pelle! Håper du får noe godt, og blir feiret litt!
Postet 18-09-20 kl 11:28 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Har fått ny mobil. Det trengte jeg, så det var supert. Og bursdagskort med dikt, det var også supert.
Postet 18-09-20 kl 12:06 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Pelle!

Datter hjemme fra skolen med litt grums i hals og snue. Garantert etter svømmingen i går, for hun bemerket at hun fikk vondt i nesen etter å ha fått mye klorvann i den.

Jeg er litt sår i halsen selv også etter å ha vært tilskuer på fotballkamp i går.
Postet 18-09-20 kl 12:33 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Gratulerer med dagn Pelle

Hjemmekontor i dag og til og med noen 'hull' i kalenderen! I kveld skal jeg på vinklubb med fineste gjengen Gleder meg.
Postet 18-09-20 kl 12:59 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Gratulerer med dagen Pelle!

Jeg har kontorkontor, men vurderer å dra hjem tidlig for å padle litt siden det er så fint vær.
Postet 18-09-20 kl 13:52 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God.. morgen? Nei. Formiddag? Njei. Hei!

Jeg har en slags vakuumdag, ikke helt på jobb og ikke helt fri og ikke helt påkobla men definitivt ikke avkoblet. Min mor kommer på besøk og jeg kjenner plutselig på et behov for å vaske vinduer, men klamrer meg til et eller annet kjerringråd om å ikke vaske vinduer i solskinn så da kan jeg utsette.
Postet 18-09-20 kl 14:07 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Pelle!
Postet 18-09-20 kl 14:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen, Pelle!
Postet 18-09-20 kl 14:58 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Dagens fra ungen (12): "Kan du bestille psykopattime til meg?".

(hun har vært alene hjemme med hunden som har diaré).
Postet 18-09-20 kl 16:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Psykopattime, faktisk
Postet 18-09-20 kl 16:42 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Skjønner jo at man blir litt psykopat av den opplevelsen!
Postet 18-09-20 kl 16:50 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Definitivt! Jeg vurderte et øyeblikk å droppe hjemturen.
Postet 18-09-20 kl 17:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Da jeg var liten, gikk jeg til barnemeteorologen. Jeg var så veldig redd for at det skulle komme rever inn til meg om natten.
Postet 18-09-20 kl 20:56 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no